Gå til innhold

Tett i nesa......

Anbefalte innlegg

kathrina1365381129

Jeg har nettopp begynt på noen nye antideppressiviar også har jeg blitt så innmari tett i nesa. Jeg må bruke nesespray flere ganger hver eneste dag og har brukt dette elt siden jeg begynte på de nye antideppressiviane for to uker siden. Og for kanskje fem år siden så var mamma med meg til øre, nese, hals lege og han spurte hvilke medisiner jeg brukte og jeg sa da antideppressiviane som jeg da brukte. Og da sa han øre, nese, hals sesial listen legen at bivirkninger av antideppressivaiane kan være tett nese. Og at han trodde at tett nese var en bivirkning av medisinene som jeg brukte. Og det tror jeg stemmer siden jeg nettopp har begynt med nye medisiner og det var da jeg fikk sånn tett nese. Også har jeg vært avhengig av nesespray i flere år jeg. Også ble jeg bedre for noen måneder siden, men da brukte jeg ikke noen antideppressiviar og da ble jeg bedre. Fra sist jeg brukte antideppressiviar og til jeg begynte med de nye for to uker siden så gikk det kanskje tre måneder og i de tre månedene så har jeg ikke vært tett i nesa. Også hun ene av de ansatte her trodde det var pga. allergi siden det er allergi sesong nå siden det er vår. Men jeg tror ikke dete r allergi men en bivirkning av antideppressiviaer. Og nå lurer jeg på om andre her også merker å være tett i nesa av antideppressivaer? Og være avhengig av nesespray? Det er jeg nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302083-tett-i-nesa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...