Gå til innhold

Hvilken sang fyller hjertet ditt mest?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

:) Har du alltid hett AneM? Er det noen som kaller seg AveM her inne? Jeez, hvis det ikke er noe noen AveM har jeg alltid gått rundt og innbilt meg at du heter AveMaria:)

Jeg kalte meg AveM tidligere. Jeg annonserte ganske kraftig den dagen jeg skiftet nick, men det er selvsagt ikke å forvente at alle har fått det med seg :)

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

22

• tonie

19

• Colette

16

• skal

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Thanks bella, for en behagelig måte å avslutte dagen på :o)

Sleep tight!

klem,

Skrevet

Jeg synes han ser veldig følsom ut :) Her er en annen jeg alltid har likt:

Den mannen er like sexy i dag, 60 år gammel!

Han er vel 61 i dag :-) Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg i at han ser sexy ut, men han synger sexy :-) Jeg glemmer vel aldri gode, gamle Bjørn Afzelius...Han var sexy, han :-) Og vakker...Men det kommer vel an på øynene som ser, kanskje .-)

Skrevet

Jeg kalte meg AveM tidligere. Jeg annonserte ganske kraftig den dagen jeg skiftet nick, men det er selvsagt ikke å forvente at alle har fått det med seg :)

Aha. Nei, jeg er kanskje spesielt lite flink til å få med meg sånt. Men da var jeg ikke helt på jordet likevel, da. Jeg tror jeg har en slags nickdysleksi. Jeg legger til og trekker fra bokstaver både her og der. Jeg oppdaget for eksempel ganske nylig at mrxx ikke heter mrxxl. Jaja;)

Skrevet

Nei, langt i fra :-) Men akkurat denne mannen var ikke vakker i mine øyne. Han ser så ufattelig kald og uttrykkløs ut.

Hm, har du på deg brillene dine nå, colette? Han har da et usedvanlig følsomt og uttrykksfullt ansikt. Når man framfører en sånn tekst kan man vel ikke akkurat se innsmigrende og inderlig ut?

Skrevet

Han er vel 61 i dag :-) Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg i at han ser sexy ut, men han synger sexy :-) Jeg glemmer vel aldri gode, gamle Bjørn Afzelius...Han var sexy, han :-) Og vakker...Men det kommer vel an på øynene som ser, kanskje .-)

Helt klart. Jeg var nabo med Björn A en gang i tida. Han så ikke særlig hot ut, synes jeg:)

AneM1365380603
Skrevet

Aha. Nei, jeg er kanskje spesielt lite flink til å få med meg sånt. Men da var jeg ikke helt på jordet likevel, da. Jeg tror jeg har en slags nickdysleksi. Jeg legger til og trekker fra bokstaver både her og der. Jeg oppdaget for eksempel ganske nylig at mrxx ikke heter mrxxl. Jaja;)

He he, morsomt. "mrxxl". Du er nå likevel ikke så langt unna med mitt nick og Ave Maria. Det var fra det navnet nicket kom til. Det er enn oppspritet variant av låta som jeg liker så godt.

AneM1365380603
Skrevet

Det må være noe med øynene som ser, ja ;) Jeg vet ikke helt om jeg noen gang så noe sexy i Bjørn Afzelius. Han ser litt for trist ut i mine øyne.

Jon Bon Jovi er sexy!!!??!!

Skrevet

Jeg har visst hørt den litt for mange ganger til å få frysninger, men fin er den. Jeg blir i grunnen mest betatt av den unge Bob Geldof. Han var direkte vakker.

Ja, unge Bob har en viss karisma, det skal han ha:-)

Skrevet

Den beste så langt i denne tråden!

Det skal ikke så mye til;-)

Men jeg liker Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind. Cornelis har en nydelig sårhet i stemmen sin.

Skrevet

Det må være noe med øynene som ser, ja ;) Jeg vet ikke helt om jeg noen gang så noe sexy i Bjørn Afzelius. Han ser litt for trist ut i mine øyne.

Hmmmm...Jo litt, kanskje? I alle fall mer sexy enn BA. Han har et sexy smil, synes jeg. Smaken min heller vel mer mot de mørke og mystiske om jeg får velge fritt:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men dette gir meg fremdeles frysninger:

Ordene fikk plutselig en ny mening.

And the lesson today is how to die!

Den er fin, den. :-)

Skrevet

Ja, unge Bob har en viss karisma, det skal han ha:-)

Gamle Bob er ok han også for all del, men litt gråere og kanskje ikke fullt så energisk? Jatta.

Men burde ikke du dra til med noen kjekke linker til Marillionvideoer her nå? Ok. Jeg skjønner muligens hvorfor du lar være;)

AneM1365380603
Skrevet

Hmmmm...Jo litt, kanskje? I alle fall mer sexy enn BA. Han har et sexy smil, synes jeg. Smaken min heller vel mer mot de mørke og mystiske om jeg får velge fritt:)

''Smaken min heller vel mer mot de mørke og mystiske om jeg får velge fritt:)''

Gi meg et eksempel :P. Trenger det etter alle de sentimentale låtene i denne tråden.

Skrevet

Jeg synes han ser veldig følsom ut :) Her er en annen jeg alltid har likt:

Den mannen er like sexy i dag, 60 år gammel!

Ja, han er det. Det er noe med blikket. Han har det enda:)

Skrevet

Er det mulig? Synes dere at Bob Geldof var vakker? Jeg ser bare uttrykksløse, kalde øyne. Og i tillegg så hører jeg en veldig dårlig stemme :-(

Dårlig stemme? Også kommer du trekkende med Bjørn Afzelius? Han er noe av det mest oppskrytte som finnes. Ved siden av Eric Clapton.

Skrevet

Jeg syntes Bjørn var råsexy.-) Vanskelig å forklare for den som ikke ser det :-) Men jeg synes Jan Werner var sexy også. Og spesielt i "Find Your Way", som jeg har lagt ut langt oppe her :-) Wooow....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...