Gå til innhold

Hvilken sang fyller hjertet ditt mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Smaken min heller vel mer mot de mørke og mystiske om jeg får velge fritt:)''

Gi meg et eksempel :P. Trenger det etter alle de sentimentale låtene i denne tråden.

Denne er vel like sentimental, men på en litt annen måte.

Han er snadder, om enn litt rufsete og sliten;)

Ellers er jeg veldig svak for Nick Cave. Cohen kunne jeg nok også feid over selv om han er....Eh, 80?

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

22

• tonie

19

• Colette

16

• skal

10

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg syntes Bjørn var råsexy.-) Vanskelig å forklare for den som ikke ser det :-) Men jeg synes Jan Werner var sexy også. Og spesielt i "Find Your Way", som jeg har lagt ut langt oppe her :-) Wooow....

Jeg syntes ikke Jan Werner var sexy, men han var rå til å synge. Av hans låter er denne min absolutte favoritt:

Jeg tror smaken vår ligger i hver vår ende. Du liker de myke og følsomme, mens jeg liker litt rufsete og dirty menn ;)

Skrevet

Dårlig stemme? Også kommer du trekkende med Bjørn Afzelius? Han er noe av det mest oppskrytte som finnes. Ved siden av Eric Clapton.

Nå var det ikke stemmen som var det store med Bjørn A. Det var utstrålingen, framføringen, personligheten....Han var fantastisk, og jeg kommer aldri til å glemme de gangene jeg opplevde han live. Og det var_mange_ganger.

Skrevet

Jeg syntes ikke Jan Werner var sexy, men han var rå til å synge. Av hans låter er denne min absolutte favoritt:

Jeg tror smaken vår ligger i hver vår ende. Du liker de myke og følsomme, mens jeg liker litt rufsete og dirty menn ;)

Ja, "Air" er jo en klassiker som alle liker :-) Men det var så mye mer med JW enn akkurat denne sangen....Han var fantastisk. Og jeg synes han var sexy, mange ganger :-) Ikke bestandig, men veldig ofte.

Skrevet

Gamle Bob er ok han også for all del, men litt gråere og kanskje ikke fullt så energisk? Jatta.

Men burde ikke du dra til med noen kjekke linker til Marillionvideoer her nå? Ok. Jeg skjønner muligens hvorfor du lar være;)

Alt for avansert for denne forsamlinga, men ok:

NYT!

Skrevet

Om livet og kjærligheten og råskapen og perspektivet.

Eller om en kveld på byen.

AneM1365380603
Skrevet

Denne er vel like sentimental, men på en litt annen måte.

Han er snadder, om enn litt rufsete og sliten;)

Ellers er jeg veldig svak for Nick Cave. Cohen kunne jeg nok også feid over selv om han er....Eh, 80?

Ja, dette var jo snadder :o) Cohen..? Ja, han er også det jeg vil karakterisere som sexy!

Jeg synes faktisk Morten Harket er en av de som er blitt sexy med åra. Tidligere var han litt for blaut, men nå er han blitt Mann ;)

Skrevet

Helt klart. Jeg var nabo med Björn A en gang i tida. Han så ikke særlig hot ut, synes jeg:)

Heldige du...Jeg husker at jeg en gang ble stående ved en turnebuss og snakke med bussjåføren til Bjørn Afzelius.. Han sa at han var glad for at kona hans ikke var med på turneen,fordi Bjørn A. la ned alt som var av damer. Han sa at han fikk tak i akkurat de han ville....

AneM1365380603
Skrevet

Om livet og kjærligheten og råskapen og perspektivet.

Eller om en kveld på byen.

Dette var flott for både øyne og ører :) Endelig en låt med litt futt i.

Skrevet

Hm, har du på deg brillene dine nå, colette? Han har da et usedvanlig følsomt og uttrykksfullt ansikt. Når man framfører en sånn tekst kan man vel ikke akkurat se innsmigrende og inderlig ut?

Se bare her. Ikke mye varmt, spør du meg:

http://www.bobgeldof.info/Appearances/tour.html

Skrevet

Ja, dette var jo snadder :o) Cohen..? Ja, han er også det jeg vil karakterisere som sexy!

Jeg synes faktisk Morten Harket er en av de som er blitt sexy med åra. Tidligere var han litt for blaut, men nå er han blitt Mann ;)

Enig, men du sier ikke til en kjeft at jeg har sagt det? ;) Han er litt far out there, men dog...

Kevin Spacey er vel forøvrig bortimot den mest sexy mannen jeg kan tenke meg, men jeg har aldri møtt noen som er enig:)

Skrevet

Heldige du...Jeg husker at jeg en gang ble stående ved en turnebuss og snakke med bussjåføren til Bjørn Afzelius.. Han sa at han var glad for at kona hans ikke var med på turneen,fordi Bjørn A. la ned alt som var av damer. Han sa at han fikk tak i akkurat de han ville....

Ja, han gjorde det. Jeg har en fæl historie om BA`s kvinneappetitt, men det er kanskje like greit av la den ligge siden mannen er død.

AneM1365380603
Skrevet

Enig, men du sier ikke til en kjeft at jeg har sagt det? ;) Han er litt far out there, men dog...

Kevin Spacey er vel forøvrig bortimot den mest sexy mannen jeg kan tenke meg, men jeg har aldri møtt noen som er enig:)

Hæ? Hørte ikke at du sa noe ;)

Når det gjelder denne:http://www.youtube.com/watch?v=tFBKV0zVXSE&feature=related

Så synes jeg han sang: First i take tonie, then i take AneM. Det var det han sang?

Nå skal jeg sjekke ut han du var alene om å like ;)

Skrevet

Mener du det?? Jeg nekter ikke for at han er kjekk og pen, men sexy? Kanskje pga av den selvsikkerheten han utstråler? For den har han :-)

AneM1365380603
Skrevet

Kevin spacey... Han har jeg faktisk aldri hørt om før. Han kan minne litt om hva heter han nå igjen da ;o( Han der Pretty woman-fyren, men Mr Kevin spacey er da langt mer maskulin. Han har masse sjarme!

Skrevet

Dette ble en flott tråd, Kåre :-)

Noe å ta frem igjen en regnværsdag.

Skrevet

Kevin spacey... Han har jeg faktisk aldri hørt om før. Han kan minne litt om hva heter han nå igjen da ;o( Han der Pretty woman-fyren, men Mr Kevin spacey er da langt mer maskulin. Han har masse sjarme!

Ærlig talt....Kevin Spacey minner da ikke om Richard Gere? Richard Gere er jo det mest sexy som finnes på denne jord! "Han der Pretty Woman-fyren" du liksom....

Skrevet

Mener du det?? Jeg nekter ikke for at han er kjekk og pen, men sexy? Kanskje pga av den selvsikkerheten han utstråler? For den har han :-)

Jeg falt pladask da jeg så ham i Seven:) Haha! Der har du meg;)

AneM1365380603
Skrevet

Ærlig talt....Kevin Spacey minner da ikke om Richard Gere? Richard Gere er jo det mest sexy som finnes på denne jord! "Han der Pretty Woman-fyren" du liksom....

''Richard Gere er jo det mest sexy som finnes på denne jord! "Han der Pretty Woman-fyren" du liksom....''

Litt for mye pusekatt ;)

AneM1365380603
Skrevet

Hva synes du om Eminem? Jeg synes han er sexy, selv om han er et par år yngre enn meg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...