tonie Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Kevin spacey... Han har jeg faktisk aldri hørt om før. Han kan minne litt om hva heter han nå igjen da ;o( Han der Pretty woman-fyren, men Mr Kevin spacey er da langt mer maskulin. Han har masse sjarme! Kevin kan spille iskald psycho på en måte som ingen annen kan. Han klarer faktisk å få oss til å ville gi ham en kos og kanskje også ligge med ham. Og det til tross for at han egentlig ikke er spesielt fin i det hele tatt, og dessuten ravgal. Beats me...:-) 0 Siter
Colette Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Jeg falt pladask da jeg så ham i Seven:) Haha! Der har du meg;) Pusekatt? Richard Gere? Ja.ja...deg om det :-) Satt forresten og så på "Broakback mountain" her om dagen, for første gang. For en opplevelse! Jeg ante ikke hvem Heath Leather var en gang, da han døde. Men jeg skal love deg at jeg vet nå. For en film...den gjorde enormt inntrykk på meg:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Kevin kan spille iskald psycho på en måte som ingen annen kan. Han klarer faktisk å få oss til å ville gi ham en kos og kanskje også ligge med ham. Og det til tross for at han egentlig ikke er spesielt fin i det hele tatt, og dessuten ravgal. Beats me...:-) Snakker vi om samme mann? Han jeg fant på Youtube så veldig sjarmerende ut. Slettes ingen slem mann, men det ville sikkert kledt han. For meg kunne han raket bort litt mer hår. Det er lekkert 0 Siter
Kalevala Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hva synes du om Eminem? Jeg synes han er sexy, selv om han er et par år yngre enn meg Eminem er sexy, ja. Han er min type :-) 0 Siter
Colette Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hva synes du om Eminem? Jeg synes han er sexy, selv om han er et par år yngre enn meg Eminem....Ja, han gjør inntrykk på meg, på et eller annet vis. Men sexy ? Nei. Han ser mutt og sur, tverr ut....Men han kan lage låter, ja .-) 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hva synes du om Eminem? Jeg synes han er sexy, selv om han er et par år yngre enn meg Blander meg. Nå er det overhengende fare for at vi framstår som en gjeng seksuelt frustrerte kvinner altså, men vi bryr oss ikke om det sant? Eminem er hot. Han har ettellerannet jeg ikke helt kan definere. En slags sårbarhet samtidig som han er hard. Noe sånt. Me like:) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Eminem....Ja, han gjør inntrykk på meg, på et eller annet vis. Men sexy ? Nei. Han ser mutt og sur, tverr ut....Men han kan lage låter, ja .-) Han er ikke sur, han er sint ) 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Pusekatt? Richard Gere? Ja.ja...deg om det :-) Satt forresten og så på "Broakback mountain" her om dagen, for første gang. For en opplevelse! Jeg ante ikke hvem Heath Leather var en gang, da han døde. Men jeg skal love deg at jeg vet nå. For en film...den gjorde enormt inntrykk på meg:-) Åhåhåhå, colette! Du visste ikke hvem han var? Nå skal du høre her: i morgen stikker du ned i videosjappa og leier A Knights Tale. Det er en ordre! Gudbedre så lekker han var i den filmen. Jeg blir så betatt hver gang jeg ser den at jeg ikke tør se den sammen med andre;) 0 Siter
Colette Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Eminem....Ja, han gjør inntrykk på meg, på et eller annet vis. Men sexy ? Nei. Han ser mutt og sur, tverr ut....Men han kan lage låter, ja .-) Ja, men surhet er jo enda mindre sexy enn sinne? Han ser ut som en furten unge. Synes jeg da .-) 0 Siter
Kalevala Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Han er ikke sur, han er sint ) Nemlig. En sånn "sint ung mann" er han. Når han blir eldre kommer han til å bli myk som en pus ;.) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Blander meg. Nå er det overhengende fare for at vi framstår som en gjeng seksuelt frustrerte kvinner altså, men vi bryr oss ikke om det sant? Eminem er hot. Han har ettellerannet jeg ikke helt kan definere. En slags sårbarhet samtidig som han er hard. Noe sånt. Me like:) Pytt pytt ) Vi må jo få lov å diskutere noe som interesserer oss, he he. Jeg synes "Stan" med Eminem er bra. Jeg liker aggresjonen han viser når han synger. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Nemlig. En sånn "sint ung mann" er han. Når han blir eldre kommer han til å bli myk som en pus ;.) Han er jo noen år yngre enn meg, og han har et forferdelig rykte på seg, men jeg liker han Jeg ser ikke han for meg om 20 år med capsen bakfram og saggebukse mens han roper "Yo" he he. 0 Siter
Colette Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Åhåhåhå, colette! Du visste ikke hvem han var? Nå skal du høre her: i morgen stikker du ned i videosjappa og leier A Knights Tale. Det er en ordre! Gudbedre så lekker han var i den filmen. Jeg blir så betatt hver gang jeg ser den at jeg ikke tør se den sammen med andre;) He..he..... Ok :-) Jeg ante ikke hvem han var :-) Ærlig talt :-) Men jeg syntes ikke han var så rålekker i "Broakback Mountain" altså....Men filmen var jo bare dritlekker :-) 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 He..he..... Ok :-) Jeg ante ikke hvem han var :-) Ærlig talt :-) Men jeg syntes ikke han var så rålekker i "Broakback Mountain" altså....Men filmen var jo bare dritlekker :-) I A knights Tale er han bare til å spise opp;) 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Pytt pytt ) Vi må jo få lov å diskutere noe som interesserer oss, he he. Jeg synes "Stan" med Eminem er bra. Jeg liker aggresjonen han viser når han synger. Jeg liker også Stan, men jeg har i grunnen aldri helt funnet ut av hvorfor. Har vel kommet fram til at det ikke er så nøye. Man liker eller liker ikke, også ferdig med det:) 0 Siter
Colette Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 I A knights Tale er han bare til å spise opp;) Jeg tror deg :-) Ser at han har mer å gå på enn i "Broakback Mountain". Believie me :-) Men det er lenge siden en film gjorde så sterkt inntrykkpå meg som denne. Så den i går kveld, og tenkte på den da jeg våknet i dag :-) Jeg pleier å se filmer, og glemme dem igjen med en gang. I dag så jeg "Tornerose- Varg Veum" med Trond Espen Seim. Det var også litt av en film, og Trond Espen er litt av en type :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Eminem....Ja, han gjør inntrykk på meg, på et eller annet vis. Men sexy ? Nei. Han ser mutt og sur, tverr ut....Men han kan lage låter, ja .-) Da skal jeg gi deg en godbit nå rundt leggetid. Jeg synes ikke noe om han, så da regner jeg med dette er midt i blinken for deg ; http://www.youtube.com/watch?v=8Y7WDWP8WMs Natti ) 0 Siter
guttas Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Akkurat nå: Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid. Den har oss givet lyset og livet.. GOD PÅSKE! 0 Siter
vanilje Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Lillebroren min kom aldri lenger enn til pianoet. Kanskje det var nok med ett strykeinstrument i en familie? ett strykeinstrument pr familie er altfor mange...... 0 Siter
skal Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 ett strykeinstrument pr familie er altfor mange...... *hytter med nevene* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.