Gå til innhold

Hvilken sang fyller hjertet ditt mest?

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

22

• tonie

19

• Colette

16

• skal

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ett strykeinstrument pr familie er altfor mange......

Men er nybegynnere på klarinetter lettere å høre på...?

Her er det forresten minus 22 grader og strålende skivær!

mariaflyfly
Skrevet

ett strykeinstrument pr familie er altfor mange......

Jeg er enig med frosken, nybegynnere på klarinett er minst like ille. Særlig når de spiller sammen med nybegynner på baryton og fløyte samtidig - utendørs og uttafor vinduet mitt. Den jævla naboen... ;)

Gjest xbellax
Skrevet

Ååå... og denne....................

Så skjønn...

Gjest xbellax
Skrevet

Thanks bella, for en behagelig måte å avslutte dagen på :o)

Sleep tight!

klem,

klem

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Dette ble en flott tråd, Kåre :-)

Noe å ta frem igjen en regnværsdag.

Takker så mye og bukker! Musikk har alltid vært noe fundamentalt i nesten etthvert menneske og mange har enkelte melodier som bilder fra fordums tid.Hyggelig at så mange likte tråden.

mvh K.K

Kåre Kruttlapp
Skrevet

åååå her var det et fint knippe sanger! Se og hør hva jeg fant, helt utrolig!!

Herlig Pekka! Må jammen si det var mye artige og fine låter her inne! Herlig at så mange vil være med å dele med oss av sine favoritter!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes han ser veldig følsom ut :) Her er en annen jeg alltid har likt:

Den mannen er like sexy i dag, 60 år gammel!

''Den mannen er like sexy i dag, 60 år gammel!''

Det er jeg ikke enig i. Jeg syns David Bowie har blitt enda flottere og mer sexy for hvert år, jeg. Aldri sett på maken til noe sånt hos andre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er det mulig? Synes dere at Bob Geldof var vakker? Jeg ser bare uttrykksløse, kalde øyne. Og i tillegg så hører jeg en veldig dårlig stemme :-(

''Er det mulig? Synes dere at Bob Geldof var vakker? Jeg ser bare uttrykksløse, kalde øyne. Og i tillegg så hører jeg en veldig dårlig stemme :-(''

Lenge sida du har pussa brillene (eventuelt tatt synstest) og vaska ørene dine? :-D

Jeg har også opplevd Afzelius live og har alltid likt musikken hans, men å sammenligne han med Bob Geldof er som å si at sild og indrefilet er det samme.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han er vel 61 i dag :-) Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg i at han ser sexy ut, men han synger sexy :-) Jeg glemmer vel aldri gode, gamle Bjørn Afzelius...Han var sexy, han :-) Og vakker...Men det kommer vel an på øynene som ser, kanskje .-)

''Jeg glemmer vel aldri gode, gamle Bjørn Afzelius...Han var sexy, han :-) Og vakker...Men det kommer vel an på øynene som ser, kanskje .-)''

Herregud, det skal være visst at det kommer an på øynene som ser. For å si det sånn, sexy er ikke et rod som dukker opp i hodet mitt når jeg hører navnet Bjørn Afzelius.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han er vel 61 i dag :-) Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg i at han ser sexy ut, men han synger sexy :-) Jeg glemmer vel aldri gode, gamle Bjørn Afzelius...Han var sexy, han :-) Og vakker...Men det kommer vel an på øynene som ser, kanskje .-)

rod = ord

Skrevet

Herlig Pekka! Må jammen si det var mye artige og fine låter her inne! Herlig at så mange vil være med å dele med oss av sine favoritter!

Ja dette har blitt en utrolig flott tråd :) Mye fint, men også endel jeg ikke liker, men godt er det, altså at vi ikke alle har samme smak :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''Er det mulig? Synes dere at Bob Geldof var vakker? Jeg ser bare uttrykksløse, kalde øyne. Og i tillegg så hører jeg en veldig dårlig stemme :-(''

Lenge sida du har pussa brillene (eventuelt tatt synstest) og vaska ørene dine? :-D

Jeg har også opplevd Afzelius live og har alltid likt musikken hans, men å sammenligne han med Bob Geldof er som å si at sild og indrefilet er det samme.

''Jeg har også opplevd Afzelius live og har alltid likt musikken hans, men å sammenligne han med Bob Geldof er som å si at sild og indrefilet er det samme.''

De er sild begge to! :D

AneM1365380603
Skrevet

Jeg liker også Stan, men jeg har i grunnen aldri helt funnet ut av hvorfor. Har vel kommet fram til at det ikke er så nøye. Man liker eller liker ikke, også ferdig med det:)

Her er en som var noe helt utenom det vanlige på mange områder:

Skrevet

Om livet og kjærligheten og råskapen og perspektivet.

Eller om en kveld på byen.

Den er flott. En gammel favoritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...