Gå til innhold

Hvilken sang fyller hjertet ditt mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er nybegynnere på klarinetter lettere å høre på...?

Her er det forresten minus 22 grader og strålende skivær!

Kan ikke sammenligne felegnikking og pipete klarinetter!

*grøss*

Nei, du har rett, kommer ganske mye i samme kategori, men det er utrolig mye man tåler å høre når man er på jobb :-)

For meg er skigåing like unaturlig for kroppen som kappgang...

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

22

• tonie

19

• Colette

16

• skal

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er enig med frosken, nybegynnere på klarinett er minst like ille. Særlig når de spiller sammen med nybegynner på baryton og fløyte samtidig - utendørs og uttafor vinduet mitt. Den jævla naboen... ;)

Det er jo sååå søtt da, tenk så stolte de er da? Kanskje fått til å spille "Spania" for første gang :-))

mariaflyfly
Skrevet

Det er jo sååå søtt da, tenk så stolte de er da? Kanskje fått til å spille "Spania" for første gang :-))

Nei. Det var "Ja, vi elsker". Men det tok ganske lang tid før jeg skjønte det.

Skrevet

Nei. Det var "Ja, vi elsker". Men det tok ganske lang tid før jeg skjønte det.

Hehe, enda bedre ;-)) kan jo hende at det blir litt mer tydelig hvilken sang det er når det nærmer seg 17.mai :-)

mariaflyfly
Skrevet

Hehe, enda bedre ;-)) kan jo hende at det blir litt mer tydelig hvilken sang det er når det nærmer seg 17.mai :-)

De trenger uansett ikke øve utendørs. Og aller minst utenfor mine vinduer. :(

Skrevet

De får nok ikke øve hjemme.....

Skrevet

nei, sant det

mariaflyfly
Skrevet

De får nok ikke øve hjemme.....

Nei, det har jeg full forståelse for. Men har man valgt at unga får være med i korps, må man da for pokker ta konsekvensen av det, og ikke prakke det på naboene. Ihvertfall ikke dem som har et snev av gehør i behold.

Skrevet

Nei, det har jeg full forståelse for. Men har man valgt at unga får være med i korps, må man da for pokker ta konsekvensen av det, og ikke prakke det på naboene. Ihvertfall ikke dem som har et snev av gehør i behold.

*Hehe* Når jeg leser om alle pliktene korpsforeldre har her inne er jeg jaggu glad ungene mine ikke vil gå i korps! Joda, jeg skjønner gleden ved å lære å spille et instrument og det sosiale med det hele, men jeg har nok med å få hverdagen til å gå rundt som det er om jeg ikke skal delta på tusen dugnader og stå parkeringsvakt i Bymarka eller dørvakt i Olavshallen i helgene osv osv osv.

Skrevet

*Hehe* Når jeg leser om alle pliktene korpsforeldre har her inne er jeg jaggu glad ungene mine ikke vil gå i korps! Joda, jeg skjønner gleden ved å lære å spille et instrument og det sosiale med det hele, men jeg har nok med å få hverdagen til å gå rundt som det er om jeg ikke skal delta på tusen dugnader og stå parkeringsvakt i Bymarka eller dørvakt i Olavshallen i helgene osv osv osv.

Mine unger er med på langrenn og korps, og det er ikke korpset som har flest dugnader.

Skrevet

Aha. Nei, jeg er kanskje spesielt lite flink til å få med meg sånt. Men da var jeg ikke helt på jordet likevel, da. Jeg tror jeg har en slags nickdysleksi. Jeg legger til og trekker fra bokstaver både her og der. Jeg oppdaget for eksempel ganske nylig at mrxx ikke heter mrxxl. Jaja;)

L står for Large, hehe

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...