Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1206303351' post='3831989]

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315

Noe sånt som i denne linken, eller?

Den er så fin! Vurderte den til ungene, men ettersom det ikke gikk an å feste sengehest på den (??) så ble den utsatt noen år. :o) Mine kan sove ekstremt urolig, særlig poden...

Annonse

AneM1365380603

Den er så fin! Vurderte den til ungene, men ettersom det ikke gikk an å feste sengehest på den (??) så ble den utsatt noen år. :o) Mine kan sove ekstremt urolig, særlig poden...

Det laget mannen min til den ene senga etter at datteren vår deiste i gulvet første natta.

Snuppa ramla ut av senga si natt til i går, og hennes seng _har_ kant. hun har ålet seng ned i fotenden, og ramla med hodet først, der hvor åpningen til en evt stige er (40 cm åpning - hun sover i ei seng som opprinnelig var overkøya i en delbar køyeseng).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...