Gjest Wita Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Minstemor, mellomstemann og jeg hadde en slitsom tur hjem fra fjellet i dag ( Vi kjørte 2 biler, da vi dro opp på forskjellig tidspunkt) V havnet i kø og sto nesten bom stille over en lang strekning. Attpåtil begynner bilen å låte som en traktor. Eksospotta hang og slang ned i bakken helt fremme. Kunne vært skummelt. Fikk kjørt inn på en bensinstasjon etter en times tid, men der kunne de ikke annet enn å selge pølser. Ringte så til Falken. Falken satt også i kø og vi måtte vente i bilen omlag 1,5 time. Jeg tror jeg må ha uffet meg litt mye da vi satt i bilen og at minstemor ville trøste meg:) Hun lener seg framover og sier: -Kan jeg få en kos? - Klart du kan få en kos. - Jeg er så glad for at jeg har en mamma som deg jeg, som passer så godt på meg. Jeg er jammen glad jeg har henne også;o) Og selvfølgelig de andre barna. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Av og til slår barna til med akkurat det vi trenger på akkurat det rette tidspunktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.