Gå til innhold

Kroatia : et bra ferieland for barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja..

Bra og bra. Det er dårlig med sandstrender. Mye betongkanter. Off, vanskelig å forklare i dag.. :o)

Sjekk info hos de aktuelle charterselskapene, de forklarer bedre.

Jeg har vært 2 ganger på øya Krk, på tettstedet Malinska. Jeg er glad jeg ikke hadde mine 2 barn med. De bør være svømmedyktige, i og med at det ikke var strand der, men disse kantene.

Alkohol og tobakk er billig. Maten noe billigere enn hva vi er vant med, men det varierer også her.

Det jeg like best med plassen var at det ikke var sånn typisk charter plass. Roligere og ikke plagsomme selgere og servitører.

lissi1365380351

Nja..

Bra og bra. Det er dårlig med sandstrender. Mye betongkanter. Off, vanskelig å forklare i dag.. :o)

Sjekk info hos de aktuelle charterselskapene, de forklarer bedre.

Jeg har vært 2 ganger på øya Krk, på tettstedet Malinska. Jeg er glad jeg ikke hadde mine 2 barn med. De bør være svømmedyktige, i og med at det ikke var strand der, men disse kantene.

Alkohol og tobakk er billig. Maten noe billigere enn hva vi er vant med, men det varierer også her.

Det jeg like best med plassen var at det ikke var sånn typisk charter plass. Roligere og ikke plagsomme selgere og servitører.

Har vært på øya Hvar,ett fantastisk nydelig sted.

Men jeg synes ikke det var så veldig barnevennlig,glad småtten var hjemme.

Ikke spes billig nei.

Vi var der i Podgora når frøkna var 5 år, vi synes det var helt fantastisk. Frøkna koste seg veldig, og hun snakker ennå om det. Det er riktignok ikke sandstrand i Podgora, men med badesko og billig leie av solstoler savnet vi ikke sanden i det hele tatt. (Deilig å slippe sand som er dratt med i leiligheten)

Det er billig å spise ute, og god mat. Servicen var upåklagelig der vi var.

Vi drar gjerne dit igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...