Gå til innhold

Det var da veldig krasst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det du snakker om? Hvilket svar er det du henviser til?

Denne tråden her, antakelig:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3832000

Jeg synes svaret er greit, selv om det kanskje er litt "kontant" i formen. Men det er jo lettere å forstå det når man har fulgt med personen / saken en stund.

Jeg synes svaret er greit, selv om det kanskje er litt "kontant" i formen. Men det er jo lettere å forstå det når man har fulgt med personen / saken en stund.

Ja, jeg kan egentlig ikke se noe galt i svarene, og som du sier, når man kjenner forhistorien så blir det forståelig. Merkelig hvordan folk skal bry seg...

Gjest kvinnen på taket

Svaret til NHD er fullstendig berettiget. Det lønner seg ikke alltid å "jatte" med brukerne her inne.

Annonse

Gjest Jente31

Ja, jeg kan egentlig ikke se noe galt i svarene, og som du sier, når man kjenner forhistorien så blir det forståelig. Merkelig hvordan folk skal bry seg...

Jeg har sagt i denne tråden at jeg fortjente å få dette svaret. Jeg skjønner veldig godt at folk er lei av meg.

Det er derfor ikke nødvendig å diskutere meg som person/bruker en gang til!

Gjest kvinne 46

Jeg har sagt i denne tråden at jeg fortjente å få dette svaret. Jeg skjønner veldig godt at folk er lei av meg.

Reis deg, og gå videre! Ta fram styrken i deg sjølv, ennå ein gang.

Stol på at du er din beste veileder. Dessuten har du adressa mi :-)

Ja jeg skjønner godt at det er ubehagelig med slike tråder.Men samtidig er det kanskje greit å forstå hvordan din deltakelse på forumet noengang kan oppfattes.

synes du har kommet kjempelangt og er stolt av deg jeg.Du er alltid veldig vennlig og tar konstruktiv kritikk.Og det å endre negative adferdsmønster tanker er ikke gjort på en dag heller:). Blitt mer selvstendig virker det som også med at du ikke har spurt så utrolig mye her men stolt på deg selv og at du vet hva som er klokt og riktig og kjenner og deg selv best.

Jeg husker engang hvor jeg skrev noen destruktive innlegg som var mye verre enn dine hvor det ble en tråd hvor det sto "vil vi ha det slik på forumet" eller noe sånt. Var utrolig sårt og ekkelt så skjønner hvordan du føler det.Men en kan ikke forhindre at andre deltakere i dette forumet reagerer på en og endog skriver innlegg om det.De verste og usaklige blir jo slettet.

Tror faktisk du vet best selv jeg.Du virker både reflektert og som du egentlig vet svarene selv.derfor så blir jeg så overasket når du hele tida fisker etter svar og bekreftelser hos NHD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...