Gå til innhold

tvangstannkene

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg er 43 år.Jeg har tvangstannkene siden jeg er 16 år.jeg kommer fra Bosnia og jeg opplevd mye angst i krig og jeg har hatt depresjon.I 93 år jeg brukt bare 25 mg anafranil og jeg blitt kvit depresjon og tvangstannkene.Eter 6 måneder jeg var helt frisk ikke brukt medisin og jeg fikk tilbake tvangstannkene.I 98 jeg har hatt igjen depresjon og gikk ut fra depresjon med 50 mg anafranil men ikke bra som i 93 år.I januar 2007 jeg fikk moderat depresjon og bruker nå 45 mg cipralex.Jeg har masse tvangstannkene og litt depresjon.Jeg vart på behandling på psikiatrisk poliklinik på Lillehammer.Slutet i decembar ifjør.Jeg fikk cipralex fra psykiater.Jeg tror den har ikke godt effekt på meg.Hva tror du skal jeg bytte medisin?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302378-tvangstannkene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...