Gå til innhold

Hva er det med han egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Min ene bror har fått seg kjæreste og det tåler ikke min andre bror,han er sjalu og oppfører seg veldig rart.

Han kommer med drapstrusler mot broren min,og nekter å treffe kjæresten hans...gud han sier så mye rart og barnslig...

Når broren min får besøk av dama si,må han til legen for å få valium,uten det "klikker" han,hyler og banker i tak og vegger,de bor i samme hus...

Han hadde problemer lenge før broren min fikk dame,men nå skylder han alt på dette....det er derfor han har problemer,fordi broren min har dame og ikke han,det er helt sykt.

Han går nå til psykolog,men tviler på at han sier sannheten der,han oppfører seg veldig rart syns jeg. Han sier han blir nervevrak av at broren min har kjæreste,men han burde jo tåle det da,han sier også at vi andre i familien ikke forstår han. Men det er umulig å forstå hans oppførsel.

Hva er det med han egentlig?

Han fokuserer bare på seg selv og sine problemer hele tiden,og problemet nå er at broren hans har kjæreste,det ødelegger livet hans...uff.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302390-hva-er-det-med-han-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...