Flaxseed Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg skal be legen min om Nardil i morgen. Har forsøkt alle SSRI gjennom flere år, men ingen virker på min sosiale fobi. Er sjansen stor for at legen min vil gi meg Nardil? 0 Siter
Gjest tovete Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Trodde ikke vanlig lege kunne skrive det ut. Eller har du psykiater? 0 Siter
Flaxseed Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Trodde ikke vanlig lege kunne skrive det ut. Eller har du psykiater? Etter hva jeg har lest så kan vanlig lege skrive det ut. 0 Siter
Gjest tovete Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 har hørt at krit. er at du har prøvd ulike nyere antidep,,lenge nok og i stor nok dose uten virkning. kommer sikkert an på flere ting vet ikke, men tror kanskje ikke alle psykiatere somm vil gå med på å skrive ut nardil på grunn av bivirkninger (streng diet og fare for ukontrollert hoyt blodtrykk) 0 Siter
Gjest tovete Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Etter hva jeg har lest så kan vanlig lege skrive det ut. har du funnet det på nettet? synes å huske at jeg leste en gang at kun psykiater kunne skrive det ut men kanskje jeg husker feil. mulig du som har rett, men håper andre kan gi deg svar på det og dine andre spørsmål 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Min erfaring er at det er vanskelig å skaffe. For meg som spesialist er det ikke vanskelig å få innvilget registreringsfritak. 0 Siter
Gjest prydinnen Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Om det er vanskelig å få er det kanskje pga. 1. risikoen for ukontrollert blodtrykk. ser ut som det ikke er noe problem om en følger dietten, 2. det tjenes nok mer penger på å pushe ssri Gjør du et søk på nett er det mange som omtaler nardil som det legemiddel som har reddet dem. 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Etter hva jeg har lest så kan vanlig lege skrive det ut. Ikke noe problem for en vanlig lege å fikse deg en resept på registreringsfritak, men hvis du vi ha refusjon må du gjennom spesialist i psykiatri. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Jeg turte ikke å spørre etter Nardil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.