Gå til innhold

Hårklipp for barn - hva betaler dere?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Hva betaler dere for å få ungene deres klippa hos frisør? Jeg bor i Oslo. Alder på mine er 4 og 9 år, og jeg trenger noe å sammenligne med.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

15

• morsan

13

• mariaflyfly

13

• Lillemus

6

Skrevet

Vi bor på et lite tettsted i Midt Norge, og betaler 230 kr(!!!!)

mariaflyfly
Skrevet

Vi bor på et lite tettsted i Midt Norge, og betaler 230 kr(!!!!)

Takk for svar. :)

Gjest noanoa
Skrevet

i oslo betalte jeg over 800 ! for 2 barn, der hvor jeg bor nå (en middels stor by: ca 400

mariaflyfly
Skrevet

i oslo betalte jeg over 800 ! for 2 barn, der hvor jeg bor nå (en middels stor by: ca 400

Ok, takk. :)

mariaflyfly
Skrevet

125 kr rett borti gata her

Veit det... :P

Gjest mandolina
Skrevet

Sist guttungen var til frisør betalte han 200 kr.

Prisen er veldig forskjellig, det lønner seg å ta en ringerunde for å høre priser.

Hilsen

Skrevet

bor på et tettsted på østlandet og betaler 100-130 pr barnehode:-)

mariaflyfly
Skrevet

Sist guttungen var til frisør betalte han 200 kr.

Prisen er veldig forskjellig, det lønner seg å ta en ringerunde for å høre priser.

Hilsen

Guttungen har funnet sin faste frisør, og lar ingen andre komme nær håret hans. Jeg må bare vite hva som er "normal" pris for å sammenligne. ;)

mariaflyfly
Skrevet

bor på et tettsted på østlandet og betaler 100-130 pr barnehode:-)

Ok, takk. :)

Skrevet

Lurer på om det ikke er ca. 250 for jentungen? Guttungen maskinklipper jeg selv.

Skrevet

Bor i Akershus og betaler kr 250,-. Om jeg klipper begge barna samtidig betaler jeg 400,- for begge. Mulig de synes det er for drøyt med 500,-.

mariaflyfly
Skrevet

Lurer på om det ikke er ca. 250 for jentungen? Guttungen maskinklipper jeg selv.

Takk for svar. :) Er det ikke meninga bidrag skal dekke sånt, da...?

mariaflyfly
Skrevet

Bor i Akershus og betaler kr 250,-. Om jeg klipper begge barna samtidig betaler jeg 400,- for begge. Mulig de synes det er for drøyt med 500,-.

Takk for svar. :)

Skrevet

Guttungen har funnet sin faste frisør, og lar ingen andre komme nær håret hans. Jeg må bare vite hva som er "normal" pris for å sammenligne. ;)

Hva tar han, da?

mariaflyfly
Skrevet

Hva tar han, da?

Jeg pleier nok å betale i underkant av 600 for begge unga. Det er visst dyrt, skjønner jeg. :(

Skrevet

Jeg er frisøren, og må bestikke barna med en 10-kr hver for å få klippe dem ;o)

Skrevet

Takk for svar. :) Er det ikke meninga bidrag skal dekke sånt, da...?

Hvilket bidrag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...