Gå til innhold

Hårklipp for barn - hva betaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

15

• morsan

13

• mariaflyfly

13

• Lillemus

6

AneM1365380603

Sist jeg hadde jentene hos frisøren tror jeg vi betalte 300 for 12-åringen, 230 kr for 5-åringen og 100 kr for 2-åringen. Den siste ble så rimelig pga at hun nesten ikke har hår. Frisøren sa vi kun betalte panneluggpris for henne.

Annonse

Jeg klipper mine barn selv, så det koster lite :) Og for å ha sagt det, det er ingen tvang. Klipper mann, to store gutter og dattera mi. Jeg ble selv klippet etter bollemetoden da jeg var lita, jadda ;) Nå går jeg til frisøren med glede :)

Min eldste sønn var hos frisør en gang for et par år siden og betalte 185kr tror jeg det var.

Annonse

Tror vi betaler 200 pr. barn. Med tanke på at det er gjort på drøye 10 minutter er det bra timebetaling.

Oi, 10 minutter var kjapt. Det har vel stort sett gått med 20-25 minutter på poden her (litt lang sveis).

Men nå i dag brukte frisøren tre kvarter (inklusive hårvask!! Ikke vanlig praksis på barn!). Sønnen min kommenterte etterpå at det tok lang tid, men så ble han veldig fin, da, og både mor og sønn ble veldig fornøyde :-)

Jeg klipper sønnen min selv, og han også trenger bestikkelser ;)

;-) Da sønnen min var liten måtte det bestikkelser til for å få ham til frisøren, så da ble det 'ekstra dyrt';-)

Jeg ga opp å klippe han selv da han var 1,5 år - da hadde håret blitt såpass tykt at det krevdes litt mer kyndig hånd enn min - ihvertfall når vi ville gi ham annen klipp enn "ordinær guttekort sveis";-)

AneM1365380603

;-) Da sønnen min var liten måtte det bestikkelser til for å få ham til frisøren, så da ble det 'ekstra dyrt';-)

Jeg ga opp å klippe han selv da han var 1,5 år - da hadde håret blitt såpass tykt at det krevdes litt mer kyndig hånd enn min - ihvertfall når vi ville gi ham annen klipp enn "ordinær guttekort sveis";-)

Sønnen min har familiens tykkeste hår. Det er i tillegg veldig stivt, så det vokser i høyden. Jeg bruker kun saks i luggen, for det er umulig å klippe pga tykkelsen. Han maskinklippes ellers. Framme er han så nøye med at luggen skal være sånn og slik. Litt lengde, og litt oppklippet.

Jeg tviler på at jeg får ta det håret så lenge, for han får bare flere og flere ideer om hvordan det skal være. Mine klippeferdigheter er begrenset, og det har han også oppdaget nå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...