Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilke tester kan man ta som viser eller motbeviser at man er paranoid, at man fortsatt har beina på bakken, men at man vet at man er i fare, basert på det man ser, det andre ser.

Jeg er føler en ekstrem usikkerhet nå, NHD, men jeg vet ikke hvor jeg skal gå med ting.

Anmeldte voldtekt for en del år siden, ut fra det jeg ser (basert på adferdstudie av voldtektsmannen) Så leser jeg "fare" på lang avstand. Det har med tolking (ikke overtolking) av signaler, og å kjenne en person sitt mønster, og å få kjennskap til hvor langt en person er i stand til å gå. Ut fra det man ser av personens generelle mønster og personlighetsstruktur. Ut fra det andre sier og observerer.

Som du kanskje har fått med deg, er noen i stand til å utføre litt for mye for å beskytte sin ære. For å si det på en måte som høver seg her inne.

Det kommer til å smelle. Voldtekten kom som lyn fra klar himmel, men i ettertid såg jeg at det var overlagt og planlagt nøye. Spillet før det skjedde. Planlagt på en ondskapsfull måte.

Unnlater detaljer her.

Jeg vet at jeg må være ekstremt forsiktig nå.

Men jeg har ikke noe stort ønske om å gå til politi og bli definert som hysterisk. Jeg er redd. Han slapp unna voldtekten med løgnhistoriene sine, og det endte med at politiet såg på meg med et overbærende blikk. Jeg orker ikke det en gang til.

Det er for krenkende.

Jeg er redd nå, NHD. Men jeg har ikke mistet bakkekontakten.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre.

Føler meg som et jaget dyr. Jeg kan ikke bevise noe. Det er bare observasjoner + at en nær venn/kollega ser det samme som meg. Men vi har ikke noe fysisk å vise til.

Veit ikke hvordan psykopater (jeg tror at han er psykopat) vil handle før de angriper. Om det er et mønster i ting.

Virker jeg hysterisk NHD ?

Jeg har ikke tenkt å gjøre noe annet enn å forholde meg rolig og observere. Jeg orker ikke å snakke om det andre steder enn her. Føler at det blir litt tryggere da.

Fortsetter under...

Hei Sukk :-)

På hvilken måte tenker du at han kan skade deg igjen?

Skjønner at du må forholde deg til ham på jobb, men er det noen mulighet for at han skal kunne skade deg på jobb eller hjemme?

Du sier at du ikke orker å snakke om det noen annet sted enn her, men kanskje kunne du ta kontakt med vedkommende som du tidligere har hatt samtaler med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...