Gå til innhold

Frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Dritt-mamma

Ungene hadde vært på turn, først den yngste så den eldste. *kjempe gøy*

Innom butikken, klokka viste 19.31 i bilen på vei hjem. Shit, dette blir seint. Mat, vask, tannpuss, nattasang..

Jentene er enige med planen: de går på do og kle av seg mens eg gjorde i stand nuddlene.. Vi skulle være kjappe.

De spurte om boklesing under spisingen, men fikk "Nei" siden de stopper å spise når eg leser for dem (oppslukt)

Vi kom hjem... lillingen gjorde som vi avtalte. Den 4 år eldre søsteren fant en snøhaug utenfor huset.. vi ropte, plystret, men hun ble lenge ute med denne snøhaugen..

Grynt... moren ble irritert.... har ikke lyst å bli ei kjeftekjerring...

Da eldstemann endelig kom inn, fikk hun beskjed om at hun brukte tiden på å leke enn å gjøre som vi avtalte. Derfor laget eg ingen nudler til henne..

Ja, da... Nå begynte moroa...

Hun ville vaske seg selv. OK

Furtet mens hun spiste. OK

Lillingen ble mett, så eg spurte om storesøster kunne få smake.. Det var en tabbe.. Storesøsteren begynte etter noen munnfuller å fiske småååå nuddelbiter i bunnen av suppa, og dette tok sånn tiiiid, og de gjorde henne ikke mett. Eg sa hun var ferdig med nuddlene, og kunne bruke tiden å spise seg mett på skive... Grining! Hun hadde munnsår! Enda mer grining!

Mamma fikk klinke-kule, og sa strengt: "Ikke sitt og grin mens du spiser! Gå inn i stua og grin deg ferdig!" For sent. Brødbiten hun hadde bitt av mens hun hulket, satte seg fast i halsen.. Hun hostet den opp.

Hyligrining i stua... hun roet seg, og gikk tilbake til matbordet.

Eg ventet til hun var ferdig med å spise. Hun var skuffet over at eg ikke leste bok til dem.

Lillesøster solte seg i glansen i kveld da dette skjedde Var veslevoksen og ville "oppdra" storesøster hun også...

Eg kunne ikke sende den eldste jenta så forgrått i seng. HUn fikk oppmerksomhet etterpå... mamma følte seg "bad" og slem. En jævlig dårlig mor...

Eg tok meg tid til å snakke med henne, om hva hun syntes var urettferdig.....

Dritt. Eg kunne like godt latt være å stresse med klokka helt fra begynnelsen av... klokka ble mye til slutt... ungene kom ikke fortere i seng enn om eg hadde tatt det easy...

Ja, da.

Eg kunne handlet mens ungene turnet, og ikke spilt spill med dem mens de ventet på sin treningsøkt.

Eg kunne blitt mer kjerring... og sagt: "hvis du ikke kommer nå, så.... "

Eg kunne ha styrt irritasjonen min og forlatt kjøkkenet i stedet da ungen hyyyyyle over et munnsår hun ikke kjente 1 minutt tidligere, og ikke bli hissig på henne...

Dritt... Eg er pepret med dårlig samvittighet. F%&/ for en j/&"¤/&¤" mor de har fått...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302526-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...