Gå til innhold

Overgrep, behandling av senskader..

Anbefalte innlegg

Gjest Sakzi

Syns det er veldig bra at du tør å fortelle oss dette. Det er jo en veldig bra start det. Vær bestemt på at dette skal du greie, selv om det kan ta tid. Alt det han har gjort med deg, det er veldig, _veldig_ vondt! Men ikke la han ødelegge mer for deg en det han har gjort. Å, kunne ønske jeg kunne hjelpe deg!:(

Fortsetter under...

Ja, det er et poeng, men tar så veeeeldig lang tid! Har gått hos ham i 6mndr, og blokkere fremdeles. Har heller ikke klart å prate med ham ang dette med overgrep.

Har selv prøvd psykomotorisk behandling, men følte jeg ikke kom videre da jeg var så skjør. Jeg kan anbefale yoga. Da blir du kjent med kroppen din uten at noen tar på deg. Tror du også vil kunne bearbeide en del ting som kommer opp. Jeg har isåfall god erfaring med yoga. Kjøp deg en dvdyoga på nettet (bl.a. yogasenteret) eller på bl.a. xxl hvis du ikke ønsker å gå på kurs da sammen med andre. Lykke til! Du fortjener et bedre liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...