Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Aller først - jeg ble kjempeglad da jeg så tråden "Ned 25 kilo?" under her, supert at det er litt liv her inne! Det blir spennende å følge dere - dere er kjempeflinke!

Jeg har lagt på meg en kilo i påska, som forventet. :o/ Jaja. Får bite tenna sammen og skjerpe meg og håpe motivasjonen kommer med våren som ser ut til å være rett rundt hjørnet her i Trondheim! *Evig optimist* :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302617-ukas-vekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til gjør forumet sånn for meg og, jeg er på en måte inne i et forum, men den tror at jeg er et helt annet sted.

Snodig.

Nå skjønte jeg ingenting, men oppdaget at jeg var i feil forum ja! Typisk! Fatter ikke at de ikke kan rette opp det der! Jeg går inn i på foreldre-småbarn når jeg går inn på dol, så leser jeg litt der og så på 100 nyeste og svarer på noe der. Når jeg så trykker "skriv nytt innlegg" så er jeg fremdeles på foreldre-småbarn til tross for at jeg har vært innom flere andre forua i mellomtiden - det er jo helt håpløst!

Men takk for tipset!

Nå skjønte jeg ingenting, men oppdaget at jeg var i feil forum ja! Typisk! Fatter ikke at de ikke kan rette opp det der! Jeg går inn i på foreldre-småbarn når jeg går inn på dol, så leser jeg litt der og så på 100 nyeste og svarer på noe der. Når jeg så trykker "skriv nytt innlegg" så er jeg fremdeles på foreldre-småbarn til tross for at jeg har vært innom flere andre forua i mellomtiden - det er jo helt håpløst!

Men takk for tipset!

Men du kan enkelt sjekke det på svaret før du sender det. Som f eks nå, hvor det helt øverst, over "emne" hos meg står "Svar til melding i Foreldre-småbarn.

Jeg har ellers inntrykk av at det som "tells" når det gjelder hvilket forum du egentlig er i, dvs det forumet der hvor innlegget ditt havner, er IKKE det forum du har kommet til ved å klikke på ymse innlegg i 100 nyeste eller svar til meg, med mindre du trykkr på "tråd".

Men du kan enkelt sjekke det på svaret før du sender det. Som f eks nå, hvor det helt øverst, over "emne" hos meg står "Svar til melding i Foreldre-småbarn.

Jeg har ellers inntrykk av at det som "tells" når det gjelder hvilket forum du egentlig er i, dvs det forumet der hvor innlegget ditt havner, er IKKE det forum du har kommet til ved å klikke på ymse innlegg i 100 nyeste eller svar til meg, med mindre du trykkr på "tråd".

''Men du kan enkelt sjekke det på svaret før du sender det. Som f eks nå, hvor det helt øverst, over "emne" hos meg står "Svar til melding i Foreldre-småbarn.''

Men det husker jeg jo ikke alltid når jeg er i farta... :o)

''Jeg har ellers inntrykk av at det som "tells" når det gjelder hvilket forum du egentlig er i, dvs det forumet der hvor innlegget ditt havner, er IKKE det forum du har kommet til ved å klikke på ymse innlegg i 100 nyeste eller svar til meg, med mindre du trykkr på "tråd".''

Jepp, jeg tror det er sånn og det er veldig forvirrende - tydeligvis for flere enn bare meg! *Puster litt lettet ut*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...