Gå til innhold

Ang Crocs og str og bestille fra utlandet

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille meg og datteren i huset noen crocs til sommeren.

Hvor var det man kunne bestille dette billig fra utlandet nå igjen? Og hvordan var det med dette frakt og toll greiene, bestille et og et par?

Hva står disse str for? C4/5, C10/11, C12/13, M3/W5

Jeg bruker str 38 og datteren bruker str 30/31, hvilke str må vi da ha tro??

Noen som vil hjelpe meg?

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg bestiller fra her:

http://taylorshoes.com/crocs.htm

Nedenfor str på høyre side, er en link, klikk på den og det kommer opp europeiske str.

Jeg bestiller ett og ett par, kommer da under 200 kr og slipper moms.

Frakt er 3 alternativ, pass på at du tar det billigste. (du ser det på neste steg, før du betaler)

Tar ca en uke så er skoene i posten. Jeg har bestilt mange ganger og er fornøyd.

På sidene til taylorshoes står det hvor lange skoene er sånn ca i cm (mulig det står i inches, men da får du bare gjøre det om).

Vi bestilte 9 par til sammen (sammen med en annen familie), og da ble det vel ca. 200,- i toll og moms til sammen, mener jeg.

JEntene brukte da rundt 30/31 i sko, og jeg mener å huske at de har 7/8 i Crocksene sine. (De ligger på skolen, så jeg får ikke sjekket.)

plommeblomst

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206697174' post='3836357]

Jeg bestiller fra her:

http://taylorshoes.com/crocs.htm

Nedenfor str på høyre side, er en link, klikk på den og det kommer opp europeiske str.

Jeg bestiller ett og ett par, kommer da under 200 kr og slipper moms.

Frakt er 3 alternativ, pass på at du tar det billigste. (du ser det på neste steg, før du betaler)

Tar ca en uke så er skoene i posten. Jeg har bestilt mange ganger og er fornøyd.

Det der har jeg lurt på, men har i grunnen ikke forsøkt å finne ut av det. Det blir billigere med frakt på ett og ett par i forhold til kjøpe flere sammen og betale moms? *må se og få bestilt snart*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...