Gå til innhold

Oppdatering om boller

Anbefalte innlegg

Gjest Bakermester Harepus

Siden jeg fikk så mange gode og opplysende svar på mine nybegynner bakespørsmål igår vil jeg fortelle litt om hvordan det gikk. Bollene ( og kanelsnurrene, slo til og bakte begge deler), ble helt perfekte! Nydelig, luftige, lette og gode:) Ungene var i fyr og flamme og spiste opp nesten alt, selv spiste jeg 5 stk!! (gulp..)

det må sies at jeg brukte ferdig bolleblanding (ja, det er litt juks) og i tillegg slang jeg oppi 2 poser med gjær, noe som også nok gjorde susen.

Vel, vel folkens, igjen takk for gode tips om pensling og smør/sukker/kanel påføring! (jeg tok forresten ferdigsmeltet smør, sånn på flaske, og penslet utover, altså slik at det var kaldt men flytende..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302640-oppdatering-om-boller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...