Gå til innhold

deprimert...?

Anbefalte innlegg

Gjest Deppi!

hei! jeg er en 24 år gammel jente. studerer på høyskole. bor alene. i den siste tiden har jeg vært utrolig nedfor uten å kunne vite helt hvorfor.vil si det har vært slik i den siste mnd og forverret seg nå. har ikke vært på skolen de siste ukene, kun når jeg har måttet, ikke vært på trening, rett og slett mistet lysten på det meste. ser ikke gleden i å gjøre ting som jeg ellers pleier som å være ute, med venner osv. er nå inne nesten hele tiden. matlysten er også dårlig, det byr meg i mot på en måte! føler jeg har mistet livsgnisten og at jeg er mer eller mindre følelseskald. har hatt flere episoder hvor jeg bryter helt sammen i gråt og føler jeg mister meg selv. Det jeg lurer på er om dette er noe som vil gå forbi? Er jeg deprimert? Hva kan bedre situasjonen min? Hva bør jeg gjøre? Håper på svar! Hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302645-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...