Gå til innhold

Dårligere etter bare 2 dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sliten for tiden

Hvorfor reduserer du Cipralexen akkurat når du er så innmari sliten? Kunne du ikke eventuelt ventet til etterpå? Da hadde det vel vært lettere å vite om det var nedtrappingen som gjorde det også?

Men det kan godt hende det er mye i denne saken jeg ikke vet, og gode grunner til at du trapper ned akkurat nå. I så fall beklager jeg.

Gjest varsomhilsenmeg

Hvorfor reduserer du Cipralexen akkurat når du er så innmari sliten? Kunne du ikke eventuelt ventet til etterpå? Da hadde det vel vært lettere å vite om det var nedtrappingen som gjorde det også?

Men det kan godt hende det er mye i denne saken jeg ikke vet, og gode grunner til at du trapper ned akkurat nå. I så fall beklager jeg.

Tusen takk for svar.

Nei, er egentlig ikke noen spesiell grunn til nedtrappingen, annet enn at jeg ville se om jeg kunne trappe ned litt, og evnt slutte med antidepressive etterhvert...

Så kanskje du har rett i at det ikke var en så god periode å trappe ned...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Tusen takk for svar.

Nei, er egentlig ikke noen spesiell grunn til nedtrappingen, annet enn at jeg ville se om jeg kunne trappe ned litt, og evnt slutte med antidepressive etterhvert...

Så kanskje du har rett i at det ikke var en så god periode å trappe ned...

Det er særdeles lite sannsynlig at dette skyldes nedtrappingen.

Uansett minner jeg om det alltid gjeldende rådet, som også "sliten for tiden" er inne på: Aldri trapp ned i dårlige/stressende tider eller like før disse. Vent med evt nedtrapping til forbigående ekstrabelastninger er over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...