Miamarian Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noe som gjør ting vanskeligere for meg er at jeg styres så av humøret mitt.Når jeg har det bra klarer jeg ikke helt å huske at jeg for 3 dager siden ville ta livet mitt.Det blir så fjernt oglemm borte.Dette gjør terapi vanskelig og svevende også.Jeg har en tendens til å glemme det negative og huske det positive. Så når jeg har det bra og går i terapi og liksom skal snakke om det vanskelige.Det blir helt fjernt og jeg klarer ikke forstå det.Rasjonelt så husker jeg at jeg var deppa da.Fordi andre fortarlte det til meg.Men når jeg har det bra er det så fjert og uvirkelig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302668-slitsomt-med-svigningene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mohikaneren Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det tar tid.....det er en ting å snakke om det, og noe annet å faktisk føle det. Det som er flyktig kan også av og til bare få være flyktig. Jeg tror slike ting kommer etterhvert...trygghet og det å faktisk klare å få tak i det som også er der inne en plass, det er en prosess. Det er en prosess det der....og kan ta ganske lang tid før man "i en annen setting" får tak i de ulike lagene i seg selv. Kan kjenne igjen det du skriver her, har jobbet lenge i terapien før jeg faktisk klarte å føle der også. Det er liksom noe med å få det mer samlet, ikke enten eller men både tanker og følelser. Da slipper svingningene litt taket tror jeg. Vet ikke om det ble forståelig eller noe du kan kjenne det igjen i men... Jeg er ihvertfall jevnere nå, og det har mye med at jeg har mer av begge deler, ikke enten eller. For det er helt j..... å svinge så mye. Jeg ble forresten litt nysgjerrig, har du fått terapeut? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302668-slitsomt-med-svigningene/#findComment-2452526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.