Gå til innhold

Frekke krapyl...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 7,5 år lå ved siden av meg i sengen i morrest mens jeg halvsov og prøvde å våkne. Hun strøk meg på kinnet og i ansiktet og så sa hun ømt:"Du er så skrukkete..." Jotakk!

Skrevet

SØT! Hun menste det sikkert positivt :)

Hun mente det positivt den gangen hun lå ved siden av meg og klappet på den ene puppen min og sa:"Liten pupp som henger og slenger!" også... *Snøft*

Skrevet

Hun mente det positivt den gangen hun lå ved siden av meg og klappet på den ene puppen min og sa:"Liten pupp som henger og slenger!" også... *Snøft*

*LER*

Hærlig! Husk det til konfirmasjons -eller- bryllupstalen!

Gjest sofie81
Skrevet

*LER*

Hærlig! Husk det til konfirmasjons -eller- bryllupstalen!

Ha ha:)vi var i badeland og sønnen min på syv sa at jeg hadde fått en skikkelig gammeldags rumpe...får høre det fra de ja:)

Skrevet

Sønnen min nekta (omtrent ved samme alder) å besøke farmor med samme begrunnelse, han ville ikkje på besøk på grunn av at ho var så "skrukkete" som han sa.

Merkelige unger...:)

Gjest togli
Skrevet

*HAHA*

Når eldstejenta var 2 år gammel, satt hun på fanget til bestemor og sa: "Åh, bestemol, du hal så fine klølla på haka..."

Moren min jobber i barnehage, så hun begynner nok å bli ganske så garva når det gjelder slike ting;) En dag var det et barn som tok tak i hudfolden under haka og sa at hun hadde akkurat samme som høna.

Gjest togli
Skrevet

Ha ha:)vi var i badeland og sønnen min på syv sa at jeg hadde fått en skikkelig gammeldags rumpe...får høre det fra de ja:)

Og mellomstejenta mi mente jeg var på god vei til å få gelerompe her om dagen ;)

Skrevet

*HAHA*

Når eldstejenta var 2 år gammel, satt hun på fanget til bestemor og sa: "Åh, bestemol, du hal så fine klølla på haka..."

Moren min jobber i barnehage, så hun begynner nok å bli ganske så garva når det gjelder slike ting;) En dag var det et barn som tok tak i hudfolden under haka og sa at hun hadde akkurat samme som høna.

Akkurat som høna! *LOL* :)

AneM1365380603
Skrevet

Og mellomstejenta mi mente jeg var på god vei til å få gelerompe her om dagen ;)

Noen timer etter siste fødsel skrattlo de eldste ungene av magen min og kalte den gelemage. Jeg hadde nå et lite håp da om at deler av den ville forsvinne ;)

Gjest togli
Skrevet

Noen timer etter siste fødsel skrattlo de eldste ungene av magen min og kalte den gelemage. Jeg hadde nå et lite håp da om at deler av den ville forsvinne ;)

Slik gelemage har jeg hatt tre ganger også og da snakker vi skikkelig gele altså :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Slik gelemage har jeg hatt tre ganger også og da snakker vi skikkelig gele altså :)

Tror alle som har født, kjenner til gelèmagen, altså ;)

Og unger er jo små spesialister til å si ting som det er....!

Skrevet

Sønnen min nekta (omtrent ved samme alder) å besøke farmor med samme begrunnelse, han ville ikkje på besøk på grunn av at ho var så "skrukkete" som han sa.

Merkelige unger...:)

Da snakker man om aldersvegring ;)

Gjest togli
Skrevet

Tror alle som har født, kjenner til gelèmagen, altså ;)

Og unger er jo små spesialister til å si ting som det er....!

Ja, det er jo av barn og fulle folk man får høre sannheten ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det er jo av barn og fulle folk man får høre sannheten ;-)

Den var så god, den om puppen som var slapp og bare hang og dinglet, tror jeg hadde besvimt av latter....;)

Gjest togli
Skrevet

Den var så god, den om puppen som var slapp og bare hang og dinglet, tror jeg hadde besvimt av latter....;)

Hehe, jeg har fått høre at jeg har "tynne" pupper og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det... Jeg driver med positiv tenkning, så jeg er sikker på at ungene mener jeg har små pupper (noe jeg er komfortabel med). ;-))

Skrevet

Hehe, de kan jaggu få sagt det de ungene. Man kan ikke være nærtagede når man har barn;)

Jeg fikk er herlig en fra sønnen her om dagen: å, jeg synes du er så fin jeg, mamma. Det er fordi jeg er vant til deg....8-/

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, jeg har fått høre at jeg har "tynne" pupper og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det... Jeg driver med positiv tenkning, så jeg er sikker på at ungene mener jeg har små pupper (noe jeg er komfortabel med). ;-))

Positiv tenkning, er svært bra ;) Spesielt om man er omgitt av små "sannheter" rundt bena....

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...