Gjest trøtting Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 om det er rett person å spørre vet eg ikke, men eg prøver... Har siden ca i fjor sommer hatt en utrolig dårlig natte søvn. har hatt det før og, men da mye sjeldnere. nå stort sett hele tiden. Eg drømmer så intenst att eg føler meg nesten mer utslitt når eg våkner istedet for uthvilt og klar for ny dag. Husker sjelden hva eg drømmer. Enkelte dager så har eg problemer med å sovne inn og.. for hver gang eg nesten sovner, får eg en følelse att noe ekkelt er på gang, og eg vet eg drømmer men får ikke til å åpne øynene. får en skikkelig ubehagelig følelse. Klarer til slutt å åpne øynene. sånn fortsetter det noen ganger før eg til slutt sovner ordentlig. Av denne grunn har eg hatt en tendens til å sove middag og enkelte dager. fordi eg rett og slett er utslitt.. har ingen energi.. har ikke problem med å sovne om natta likevel. Er det samme uansett om eg sover middag eller ikke. Skjedde litt ting i familien i fjor sommer som ikke var så arti. voldsepisode. og for noen mnd siden mistet eg noen veldig nærmt meg, som døde. Det eg lurer på, er det fordi eg ikke klarer å bearbeide ting om dagen, og fortrenger det kanskje litt, att hjernen er overarbeidet om natten? Hva kan eg gjøre for å bli kvitt søvnprøblemene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302697-s%C3%B8vnproblem-pga-dr%C3%B8mmer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 I første omgang ville jeg forsøkt å bearbeide dette som har hendt. Det er en kjent sak at fordi om du går til sengs og vil sove slår ikke hjernen og tankene seg av, de fortsetter å kverne i underbevisstheten. Jeg sier ikke at det som har hendt er årsaken, men jeg ville uelukket det før jeg gikk videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302697-s%C3%B8vnproblem-pga-dr%C3%B8mmer/#findComment-2452989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.