Gå til innhold

Skal skaffe trampoline - erfaringer ønskes!

Anbefalte innlegg

Det jeg skrev om ekstra trekk nedenfor, gjaldt beskyttelsestrekket, ikke selve "hoppetrekket".

Vi har trampolinen på hytta og snører på dette beskyttelsestrekket når vi reiser derfra. Men for andre er det kanskje ikke aktuelt med et slikt trekk i det hele tatt.

Fortsetter under...

Har også tenkt å skaffe trampoline til min snart 6årige datter nå i løpet av våren. Erfaringene fra andre er fine å ha med seg, så takk for denne tråden. Jeg kommer her med et tilleggsspørsmål som noen kanskje kan svare på.. Det selges trekk til å ha over trampolinene. Går disse å bruke når man har montert sikkerhetsnett? Jeg ser for meg at det ikke går, og at det derfor ikke er noen vits i å ha det, men hvis det går å bruke trekk på selv om man har sikkerhetsnett så tror jeg at jeg vil anskaffe det også . Noen som vet?

Du får neppe trekket til å sitte når du har sikkerhetsnett nei. Sikkerhetsnettet festes jo på flere meter lange stenger som går fra bakken og står helt inntil trampolina, vårt skrues fast til trampolinens bein til og med.

Gjest Hoppssan

Vi har Jumpking trampoline. Har hatt den i 5 år. Da vi kjøpte den kostet den 5000. Nå ser jeg de har gått litt ned i pris.

Det er en kjempegod trampoline. Sikkerhetsnettet er kjempebra, men hele greia tar innmari stor plass. Det har etterhvert vist seg at ungene i nabolaget foretrekker vår trampoline foran sine egne. Den har veldig god sprett og er stor. veldig solid synes jeg.

Da jeg så kronprinsparet med barn på tv for ei stund tilbake, la jeg merke til at de har maken tramopline som vi har. ( Ikke det at det betyr noe)

Det er også lett å bestille reservedeler hvis man mangler noe.

Gjest Hoppssann

Vi har Jumpking trampoline. Har hatt den i 5 år. Da vi kjøpte den kostet den 5000. Nå ser jeg de har gått litt ned i pris.

Det er en kjempegod trampoline. Sikkerhetsnettet er kjempebra, men hele greia tar innmari stor plass. Det har etterhvert vist seg at ungene i nabolaget foretrekker vår trampoline foran sine egne. Den har veldig god sprett og er stor. veldig solid synes jeg.

Da jeg så kronprinsparet med barn på tv for ei stund tilbake, la jeg merke til at de har maken tramopline som vi har. ( Ikke det at det betyr noe)

Det er også lett å bestille reservedeler hvis man mangler noe.

En ting til som er viktig: På Jumpking trampolinen blir sikkerhetsnettet "tråklet" fast med tau på selve duken. Man unngår derfor at barna trør foten ned mellom duken og beskyttelsen rundt. Da kan de skjære seg opp på fjærene.

Annonse

Det eneste jeg reagerer på er at trampolinen skal plasseres et sted med betongunderlag. Det blir veldig hardt å fall ned på det hvis uhellet først er ute....

Men det er mulig at sikkerhetsnettet deres vil forhindre ethvert fall?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...