Gå til innhold

Levere brukte klær til frelsesarmen

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda

Jeg har ryddet i skuffene og skapene til minstemann. Og der var det masse tøy som han har vokst ut av. Så jeg har sortert. En haug med tøy som ikke er noe pent, det kaster jeg. Også er det en stor haug med tøy som fortsatt er like pent. Det tenkte jeg å gi til frelsesarmeen.

Men alle klærne er merket med navn og telefonnummer. Slike lapper som er strøket på. Hva gjør dere med slikt når dere skal gi bort klærne? Går jo ikke an å rive de av, de sitter godt på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302788-levere-brukte-kl%C3%A6r-til-frelsesarmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mrs. Wallace

Takk for svar, blir nok det jeg må gjøre også.

Får se om jeg finner en sprit-tusj og komme i gang. Greit å bli ferdig med det jeg har startet på.

Bruk nå endelig en tekstiltusj, så ikke noen får en ubehagelig overraskelse når de vasker klærne. ;o)

Annonse

Jeg "sladder" merkene med svart tusj.

Den blir gjennomsiktig ganske snart. lappene er så glatte at det er vansklig å få noe til å henge fast.

Det eneste jeg har fått itl å fungere, er å varme opp lappen med strykejern og rispe bort navnet med en stoppenål. Men det tar altfor mye tid.

Den blir gjennomsiktig ganske snart. lappene er så glatte at det er vansklig å få noe til å henge fast.

Det eneste jeg har fått itl å fungere, er å varme opp lappen med strykejern og rispe bort navnet med en stoppenål. Men det tar altfor mye tid.

Jeg har sladdet tilsvarende merker på samme måte når junior har arvet klær, og det har da gått bra?

Men det kommer kanskje an på hvor "ferske" lappene er. Våre lapper har liten skrift og er som regel vasket atskillige ganger før de leveres videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...