Gjest ei som vil bli bedre Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg fikk så sterke og langvarige bivirkninger av fontex (gikk på den i fem måneder) at jeg slutta på torsdag. Men trenger helt klart et antidepressiva. Har tidligere prøvd zoloft og seroxat uten at disse funka. Gikk en periode på cipralex, den funket sånn middels, men pga spiseforstyrrelse (overspiser for så å kvitte meg med maten via slankepiller) så begynte jeg på fontex. Den hjalp godt mot overspisingen, men fikk feber og var helt slått ut i flere måneder. Var hos fastlegen som fastslo at det var bivirkning av fontex. Har en mistanke om at fastlegen ikke vet så altfor mye om ssrier så jeg spør her angående hva som kunne være aktuelt for meg å starte på nå. Jeg sliter desidert mest med GAD, sosialangst, delvis panikkangst. Depresjon er ikke så utalt hos meg. Det er angsten som er hovedproblemet her. Jeg tror faktisk at grunnen til at jeg blir depriemert innimellom, er pga det relativt konstante, høye angstnivået. Så hva vil du råde meg til? Blir veldig takknemlig for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302800-nhd-bytte-til-hva/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.