Gå til innhold

jeg som ble gravid med spiral..

Anbefalte innlegg

Ingen blødning etter utak av spiral, og fått time til ul på tirsdag, da vil jeg være ca 6 uker på vei..Mest sannsynlig er det vel et bankende hjerte å se der...Men alt er masse kaos på et vis, hadde ikke regnet med dette..Har 2 barn, jente snart 5 år og gutt snart 8. Det var de vi skulle ha trodde vi. .Å få en til inebærer alt som vi trodde var ferdig med kommer på nytt, selvfølgelig også det gledelige. Men, jeg trodde at denne epoken i livet mitt var over, jeg er på en måte klar for andre ting nå..jeg tar videreutdanning og skulle sette meg skikkelig inn i ny jobb som jeg bare har hatt et halv år ennå..Vi reiser en del til utlandet uten barna, og synes det er godt..Vi er masse på turer i skog og mark, en til gjør det mer komplisert..Noen andre som har blitt veldg uventet gravid? Hvordan gikk det? Er veldig redd om jeg kommer til å angre om jeg tar det bort...På en måte tenker jeg at det er greit om det er missed abortion eller noe slikt på tirsdag, men føler at det er stygt av meg å tenke slik også..Dette er ikke bare enkelt altså, livet ble snudd helt opp ned føler jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302807-jeg-som-ble-gravid-med-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre planlagte barn som kom veldig tett, og det er en del styr ja, men jeg ville ikke vært det foruten.

Vi har ikke tenkt å få flere, og jeg angrer på at jeg ikke steriliserte meg ved siste fødsel. Så jeg eter piller og kommer vel til å gjøre det til jeg blir 50. Blir ikke veldig lett gravid, så det går vel bra.

Men om jeg skulle blitt gravid hadde jeg ikke tatt abort. Når du har større barn blir jo alt enklere. De hjelper litt til, de kan kle på og av seg selv, de trenger mye mindre hjelp i hverdagen, og vil vel samtidig være forståelsesfulle for at babyen trenger mer hjelp.

Skaff en god terrengvogn, så blir ikke turer noe problem. Mye flott på bruktmarkedet.

Å få satt bort tre barn føles litt vanskeligere enn å sette bort to, men jeg har foreldre som takler den oppgaven godt, så hos oss er ikke dette noe problem.

Du skal se det blir koselig med baby i huset igjen :-))

Men du bør begynne å tenke på hva du skal gjøre for å unngå flere. Når ikke spiralen virker aner jeg ikke om det finnes andre prevensjonsmetoder som funker.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...