Gjest mikkemurk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har søvn prøblemer, jeg sover maks 2-3 timer vær natt og noen ganger ikke på flere døgn, lengste søvnløse perioden min er på 78 timer. jeg har også vannskligheter med og motivere meg til og komme igjennom dageligdagse ting som feks skole eller bare samtaler med folk jeg møter på. jeg blir stresset av små ting og irritert til tider av enda mindre årsaker (jeg kan bli drit sur av for eksempel at ting på rommet mitt ikke ligger der jeg la det sist selv) Jeg har ganske mange venner, men de aller fleste av dem, tror jeg ikek er så god venn med meg. hva kan dette være? visst jeg har noe på gang med en pike, eller bare er i startfasen, så kommer det frem noe i meg som er veldig sjalu, jeg takler ikke og høre at jenta snakker med andre gutter ommtrent, det har faktisk godt så langt at jeg har skjelt ut piker fordi de snakker med en annen gutt. når jeg egentlig ikke har noe som helst kontroll over dem. er det meninga at jeg skal ha kontroll over dem? jeg irriterer meg også over folk jeg ser på bussen og liknende, som feks at noen har på seg et skjerf jeg hater så sitter jeg og holder meg tilbake for ikke å rive det av dem eller bare skrike, at det dem gjør er feil eller veldig galt. jeg håper på respons på dette og jeg vil ikek ha dette er typisk for ungdommer, for det er det alle sier. jeg vil ha noe håndfast kanskje, noe jeg kan ta tak i og jobbe med meg selv.. jeg er 18, visst du trenger og vite alder for og evaluere eller hva det er du gjør. takktakk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302842-jeg-lurer-p%C3%A5-om-noe-faktisk-er-galt-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.