lurvelita Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 når får man svar fra barnehagen om barnehageplass? Jeg vet jeg ikke får plass før august, men spent på hvilken barnehage det blir. Tenk at jenten min er 1 år. Det går altfor fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Antar dette varierer veldig, men i Oslo pleier ikke hovedopptaket være klar før uti juni. Veldig sent - da reiser man jo på snart på ferie, og ønsker plass fra august! Men så vidt jeg husker skjer første tildeling gjerne langt tidligere, så det er kun de som ennå ikke har fått plass, og som enten får plass i annen eller tredje runde, eller får endelig avslag, som må vente til juni. Men det er noen år siden jeg var med i søknadsrunden (heldigvis) - ting kan ha endret seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vi fikk tildelt barnehageplass for et par-tre uker siden, så det varierer tydeligvis fra sted til sted. Krysser fingrene for dere, jeg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det varierer fra kommune til kommune. Her pleier man å få beskjed i april. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 I Bergen sender de ut første runde med tilbud på fredag. Så vi får vel vite det tidlig i neste uke. Vi bor i en bydel som ikke har full dekning ennå, så jeg krysser fingrene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror du får beskjed i juni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vi fikk svar for ca 2 uker siden, altså 2 uker etter fristen. Det er kun nettsøknader i kommunen her nå, tror jeg. Tidligere da man søkte på papir tok det mange flere måneder før en fikk svar. Ville kanskje tatt en titt på kommunens hjemmeside, kanskje det står noe der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå er det 7 år siden, men vi fikk svar i første halvdel av april om barnehageplass. Og det var da kun papirsøknader da, så jeg skjønner ikke helt hva Åsemor snakker om... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 I Lørenskog kommune sendes svarene ut fredag 11.april. Har SÅ lyst til å fortelle de foreldrene som har søsken i bhg hvor jeg jobber at de bare kan slappe av - men alt er strengt hemmelig fram til da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vi fikk svar for snart to uker siden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I Oslo sendes de første svarene ut nå - og så er det fortløpende opptak etter det ettersom barna flytter på seg og sier opp gamle plasser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurvelita Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Vi fikk tildelt barnehageplass for et par-tre uker siden, så det varierer tydeligvis fra sted til sted. Krysser fingrene for dere, jeg. :-) nope. ingen tilbud og jeg bor i en bydel med god dekning. Har visst gode sjanser i suppleringsopptaket. De kunne nesten garantere plass til meg fra 1 august, men kjedelig å ikke vite hvor jeg får. Har så lyst på 1. prioritet. så nærmt hjemmet. Er en veldig utålmodig sjel. Kjedelig å vente til supleringsopptaket er ferdig i slutten av april. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.