Gå til innhold

Småbarnstreff i Stavanger onsdag 2. april

Anbefalte innlegg

Det blir småbarnstreff igjen onsdag 2. april - i Bamsefaret Åpne Barnehage (Jåttå Bydelshus, Heddeveien 141 på Gausel). Tidspunkt: 10-12.

Det er som vanlig Adopsjonsforum og Verdens Barn Rogaland som arrangerer, og alle hjemmeværende foreldre med barn er velkomne (også Inor'ere, selvsagt)!

Det koster 20 kroner per gang, ta med mat. Vi har kaffe og te.

Håper å se så mange som mulig!

Hjertelig velkommen!

Fortsetter under...

Jeg vil bare anbefale alle som er hjemme med barn om å gå på disse treffene, jeg gikk der hele tiden den gangen jeg gikk hjemme med nummer en og det er virkelig kjekt :) kommer helt sikkert til å gjøre det neste gang også :)

Takk for det :)

Det er ikke til å stikke under en stol at vi sliter litt med rekrutteringa akkurat nå, pga. færre hjemkomne barn.

Men vi er nå en liten, men eksklusiv gjeng, da ;) - og vi liker veldig godt å bli kjent med nye.

Så hjertelig velkommen til alle!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...