Gå til innhold

Når begynte dere med grøt til barna deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest solstice

Vi begynte med smaksprøver ved 4 1/2 måned, litt større porsjoner rundt 5 måneder. Det var etter samråd med helsesøster. Men jeg ser at det er kjempestore variasjoner i barselgruppen (med barn som nå er rundt 8 mnd). Min jente har behov for fire måltider for dagen i tillegg til pupp, andre får mest melk og litt smaksprøver på mat. Alle ungene virker sunne og friske og fornøyde :)

Annonse

Gjest Rich and Beautiful

Sønnen min likte ikke grøt, det var et salig spetakkel hver gang vi prøvde og grøten stod som en sprut ut av på munnen på ham.. Så han ble fullammet til han begynte med skiver, tror han var ca 10 mnd. Datteren min begynte da hun var rundt 7!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...