Gå til innhold

Hvorvidt man kan ha det skikkelig vondt

Anbefalte innlegg

Kan man ha det skikkelig vondt uten å være klinisk deprimert?

Jeg er litt forvirret nå, for jeg syns egentlig jeg har det skikkelig vondt hver eneste dag jeg, spesielt om kveldene. Men når jeg sitter her alene i leiligheten min opplever jeg jo ikke at folk snakker om meg, noe som jeg plages med når jeg er sammen med andre. Føler ikke at folk glor stygt på meg eller at de er ute etter meg. Og angående depresjon, så viser tester jeg har tatt i samarbeid med behandler at jeg ikke er mer enn mildt deprimert.

Så jeg lurer egentlig på om jeg egentlig har det så vondt som jeg vil ha det til? For det er vel ingen grunner til at jeg skulle ha det så vondt?

Eller er det slik at man kan ha det vondt selv om man bare er mildt deprimert, og er i den situasjonen jeg er i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303007-hvorvidt-man-kan-ha-det-skikkelig-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Remlow

Kan det være slik at dette varierer hos deg fra dag til dag, eller at det svinger flere ganger hos deg i løpet av dagen?

Hvis du ikke følte deg særlig langt nede når du var og tok disse testene, så svarte du kanskje annerledes enn du ville svart hvis du hadde en dag du virkelig var langt nede.

Det er ikke alltid disse testene gir det beste svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...