Gå til innhold

Knyttneve...

Anbefalte innlegg

kathrina1365381129

Jeg blir kvalt. Jeg klarer ikke å puste. Halsen er for trang. Halsen snurper seg sammen. Det er helt umulig å puste med magen min. Angsten knyter seg nede i magen min som en knyttneve. En vond knyttneve. En fæl knyttneve som knyter og knyter og knyter 24 timer i døgnet. Hvert eneste sekund. Hvert eneste sekund. Uff. Vondt. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke mere smerte? Jeg holder ikke ut. Unnskyld meg. Unnskyld meg at jeg er til. Unnskyld meg for at jeg syter og kalger sånn. Unnskyld meg for at jege r til bry. Men jeg har det så¨vondt inne i meg. Fryktelig vondt inne i meg. En vond uro. En ubeskrivelig vond uro. Jeg føler at livet er et evig langt mareritt. Skal livet være et evig langt mareritt? Skal ikke livet være litt bra noen ganger? Bare noen få sekunder. Men livet mitt er ikke noe brea noen få sekunder. Ingen sekunder er livet mitt bra. Livet er uutholdbart. Unnskyld meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303016-knyttneve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...