mrxx Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Er glad i knekkebrød med brunost så hvis jeg hiver i meg en 3-4 sånne rett før kl åtte, så skal jeg vel klare meg ut kvelden. :-) Takk for tips! :-) Det kan du spise etter kl 20 også:-) 0 Siter
Gjest Snart gamlemor Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Punktslanke seg er umulig, men om man trener kondisjon og forbrenner mer, vil man bli kvitt fettet der det er overskudd. I den grad det er overskuddsfett på en 52 kilos kropp, da... Jo da, det er overskuddsfett på en 52 kg kropp ( er under 160 lav) og det legger seg akkurat rundt magen. Er ikke snakk om mye, altså. Vil bare så gjerne ha på meg favorittbuksene mine uten at det er ubehagelig. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jo da, det er overskuddsfett på en 52 kg kropp ( er under 160 lav) og det legger seg akkurat rundt magen. Er ikke snakk om mye, altså. Vil bare så gjerne ha på meg favorittbuksene mine uten at det er ubehagelig. :-) Da ville jeg ha kjørt noen økter med kondisjonstrening i uka, ja. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Fukt bukse kanten, og legg noe mellom huden og buksen. Fks sokk eller klut.Gå slik en stund.Så vier buksen seg :0) Høres helt fjernt ut, men det funker.. :0) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Takk for tips. Fant ikke noe på Selects hjemmeside som jeg fikk tips om lenger nede her, så da prøver jeg nok dine metoder mens jeg venter på at mindre mat på kveldene skal hjelpe. :-) Jeg fant det i en katalog som kom i posten nå for litt siden, ikke select, men den andre katalogen, nytt og nyttig. Nettsiden heter www.nyttig.no, og du finner den under "smarte løsninger" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.