Spendt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! Tirsdag fikk vi reisebeskjed. Det var egentlig uventa å få den så tidlig, og gleden er stor. Vi reiser fra Gardermoen 20. april, og drar med en mellomlanding i Paris direkte til Bogota. Gleder oss så enormt!!! Vi blir en natt i Bogota før vi reiser videre til Bucaramanga. Vi blir vel ikke å treffe dere som er på Halifax med det første, da vi skal overnatte ved flyplassen den ene natta. Kanskje senere??!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Q&K Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Så deilig å ha kommet så langt. God tur. Kos dere masse.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henem Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så deilig!!!!!! Nå er dere endelig i mål! Jeg regner med det er litt hektisk pakking nå disse dagene føre dere drar. Hils mann og barn! God tur til Colombia og jeg regner med jeg ikke trenger å si dere må kose dere! hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Gratulerer!!!! DETTE var virkelig morsomt :-D God tur fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1-2-5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Lykke til på Den store reisen.Vi har selv hentet barn i Bucaramanga for flere år siden.Da traff vi mange familier fra hele europa som hentet barn.Det syntes vi var spennende. Behagelig vær og klima. Jeg håper at dere får en domstol som gjør unna papirarbeidet raskt. hilsen entofire 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spendt Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så deilig!!!!!! Nå er dere endelig i mål! Jeg regner med det er litt hektisk pakking nå disse dagene føre dere drar. Hils mann og barn! God tur til Colombia og jeg regner med jeg ikke trenger å si dere må kose dere! hilsen Ja, vi skal kose oss! Håper det ikke tar så veldig lang tid for dere heller nå. Har dere ventet lenge på distrikt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 HERLIGE nyheter. Lykke til med sjarmøretappen! Hilsen en som er ferdig med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colombiamamma Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Så herlig! Det er jo ikke lenge til. Kos dere med reiseforberedelsene. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henem Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, vi skal kose oss! Håper det ikke tar så veldig lang tid for dere heller nå. Har dere ventet lenge på distrikt? Vi kan ikke begynne å klage ennå! vi sendte papirene til C. 23 feb. 06 så jeg regner med vi må vente et halv år til. Egentlig hadde jeg håpet på å få dra før ML begynte på skolen, men det skjer sikkert ikke. Vi får ta det som det kommer, vi blir glad uansett når det skjer:-) Skjer det ikke noe før høsten må vi vel begynne hele greia på nytt, godkjenninga går ut 10 nov dette året. Dere går en super sommer i møte med to flotte jenter! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.