Gå til innhold

Reisebeskjed!!!

Spendt

Anbefalte innlegg

Hei!

Tirsdag fikk vi reisebeskjed. Det var egentlig uventa å få den så tidlig, og gleden er stor. Vi reiser fra Gardermoen 20. april, og drar med en mellomlanding i Paris direkte til Bogota. Gleder oss så enormt!!! Vi blir en natt i Bogota før vi reiser videre til Bucaramanga. Vi blir vel ikke å treffe dere som er på Halifax med det første, da vi skal overnatte ved flyplassen den ene natta. Kanskje senere??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så deilig!!!!!! Nå er dere endelig i mål!

Jeg regner med det er litt hektisk pakking nå disse dagene føre dere drar. Hils mann og barn!

God tur til Colombia og jeg regner med jeg ikke trenger å si dere må kose dere!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på Den store reisen.Vi har selv hentet barn i Bucaramanga for flere år siden.Da traff vi mange familier fra hele europa som hentet barn.Det syntes vi var spennende. Behagelig vær og klima. Jeg håper at dere får en domstol som gjør unna papirarbeidet raskt.

hilsen entofire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så deilig!!!!!! Nå er dere endelig i mål!

Jeg regner med det er litt hektisk pakking nå disse dagene føre dere drar. Hils mann og barn!

God tur til Colombia og jeg regner med jeg ikke trenger å si dere må kose dere!

hilsen

Ja, vi skal kose oss! Håper det ikke tar så veldig lang tid for dere heller nå. Har dere ventet lenge på distrikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi skal kose oss! Håper det ikke tar så veldig lang tid for dere heller nå. Har dere ventet lenge på distrikt?

Vi kan ikke begynne å klage ennå! vi sendte papirene til C. 23 feb. 06 så jeg regner med vi må vente et halv år til. Egentlig hadde jeg håpet på å få dra før ML begynte på skolen, men det skjer sikkert ikke. Vi får ta det som det kommer, vi blir glad uansett når det skjer:-) Skjer det ikke noe før høsten må vi vel begynne hele greia på nytt, godkjenninga går ut 10 nov dette året.

Dere går en super sommer i møte med to flotte jenter!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...