Gå til innhold

Hva er det som skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Så sliten og lei

Det er jo normalt å være sliten da man har små barn (og spesielt en som har søvnvansker), men hvor går grensen mellom vanlig sliten og for sliten?

Jeg har begynt å trene, og det hjelper litt, men overhodet ikke så mye som jeg trodde. Ikke kan jeg skylde på at det er så stress på jobben heller, har hverken mye ansvar eller lang reisevei. Mannen gjør minst sin halvpart av både husarbeid og "jobb" med barna.

Mye går på autopilot, vi må jo bare kle på oss, spise frokost, komme oss avgårde. Men i går, da minsten på to sølte melkeglasset over seg ved frokosten, så han måtte få på antrekk nr to, da begynte jeg nesten å gråte! jeg orket bare ikke tanken på den lille filletingen det egentlig er å finne tørre klær.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303080-hva-er-det-som-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik du beskriver det er du FOR sliten. En del av de som er så slitne går til slutt på veggen. Så jeg tror faktisk at det er bedre å være føre var. I utgangspuktet så er jeg ikke for å gå til legen for å få sykmelding, men dette er kanskje en enkel løsning som vil hjelp deg mye veldig raskt. Tror nok at jeg hadde spurt om å få en ukes sykmelding for å få sovet ORDENTLIG ut så kan du bruke noen timer bare på deg selv.

Husk at dersom du går på veggen så gangner det ingen!!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...