Gå til innhold

9-års "trass"

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti det?

Merker at guttungen som snart er 9 år har forandret seg litt i det siste. Han har vært blid og harmonisk og kjempegrei omtrent siden skolestart, men nå er vi visst inne i en "vrangere" periode igjen.

Sur og sint og kortere lunte. -men innimellom er han heldigvis en super storebror og grei gutt også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner det igjen ja. Jenta mi spesielt. Hun svarte oss imot og var en annen person følte jeg. Det varte ikke lenge heldigvis, så var hun den samme gode igjen. Noen uker bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjenne det igjen ja! Han som nå er 12 var til tider ekstremt sutrete, tverr og gretten omtrent i den alderen.

Det smøg seg umerkelig over før han fylte 10 tror jeg. Nå er han igjen verdens beste gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hmm.. Når du nevner det, så var han litt frekk i kjeften en periode for noen måneder siden. Heldigvis varte det ikke lenge :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Dette kunne jeg skrevet selv! Vår 9 åring er også inne i en slik periode nå... Har vært en glad og fornøyd gutt omtrent alltid, men nå har han forandret seg, og er ganske sur og tverr, faktisk... Men det er "heldigvis" bare her hjemme, da. På skolen og hos venner oppfører han seg fint får vi tilbakemeldinger på :)

Han er bare rett og slett uenig med oss for tiden, og er klar for å ta diskusjoner HELE tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...