Gå til innhold

Gammel brystpumpe - hive?

Gjest Ryddemamma

Anbefalte innlegg

Gjest Ryddemamma

Må bare spørre. Driver og rydder i gamle ting, og fant bl.a. brystpumpa (ca. 4 år gammel) med div. flasker og smokker og annet tilbehør. Det er vel bare å hive, ingen som vil ha sånt brukt? Den var ganske dyr ny, men ...

(Jeg ville ikke overtatt en brukt pumpe, i alle fall ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• AneM1365380603

4

• Mrs. Wallace

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg solgte pumpa mi da jeg var ferdig med å bruke den. :o) Husker ikke hvilken side jeg brukte, men det var via nettet. En haug tåteflasker og andre sånne saker fulgte også med, bl.a.oppsamlingskopper for morsmelk. Det er jo bare å koke det så er det like rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ryddemamma

Jeg solgte pumpa mi da jeg var ferdig med å bruke den. :o) Husker ikke hvilken side jeg brukte, men det var via nettet. En haug tåteflasker og andre sånne saker fulgte også med, bl.a.oppsamlingskopper for morsmelk. Det er jo bare å koke det så er det like rent.

Vil folk virkelig ha det, altså? Hadde toppen tenkt å gi det til Fretex, men regna ikke med at noen ville betale for det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Hvis man koker det, blir det jo rent, så sånn teoretisk sett er det ingenting i veien for å kjøpe en brukt brystpumpe. På føden bruker man jo de samme pumpene, alle sammen, og noen apotek leier ut pumper. Det finnes sikkert folk som er interessert i å kjøpe.

Men personlig ville jeg nok kvidd meg for å kjøpe en brukt brystpumpe. Kanskje sært, men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mora2

Sexy med brystpumpe. Hadde gjerne kjøpt deg jeg til eget bruk.

"Hadde gjerne kjøpt deg jeg til eget bruk"

Hi, hi, nå var det vel ikke personen bak pumpen som skulle selges ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ryddemamma

"Hadde gjerne kjøpt deg jeg til eget bruk"

Hi, hi, nå var det vel ikke personen bak pumpen som skulle selges ;0)

Jeg er heller ikke til salgs, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ryddemamma

Hvis man koker det, blir det jo rent, så sånn teoretisk sett er det ingenting i veien for å kjøpe en brukt brystpumpe. På føden bruker man jo de samme pumpene, alle sammen, og noen apotek leier ut pumper. Det finnes sikkert folk som er interessert i å kjøpe.

Men personlig ville jeg nok kvidd meg for å kjøpe en brukt brystpumpe. Kanskje sært, men dog.

Enig med deg. Men siden den kosta en del så er det liksom for ille å bare kaste den. Den blir vel liggende på loftet noen år til, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ryddemamma

Jeg fikk da avsetning på min brystpumpe + flasker etc?

(riktignok var det søstra mi som overtok den, men...)

Blir litt annerledes når du vet hvem som har brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Enig med deg. Men siden den kosta en del så er det liksom for ille å bare kaste den. Den blir vel liggende på loftet noen år til, er jeg redd.

Jeg tror faktisk at min gamle brystpumpe ligger i en skuff et sted fremdeles - nesten sju år etter at jeg sluttet å bruke den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall mange som vil _selge_! ;-) et søk på ' brystpumpe' på finn.no ga 154 treff.

Jeg fikk pumpe etter min søster, og etter at jeg var ferdig med den solgte jeg den billig sammen med en haug flasker etc. Jeg måtte bruke pumpe allerede på barselavdelinga, og den var heller ikke nyinnkjøpt ene og alene for meg;-)

De som kjøper brukte pumper vil jo koke dem, og gummiringer og slikt kan man jo kjøpe nytt av.

Jeg ville ha prøvd med meg en annonse på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg ville nå ikke kastet den egentlig, for en dag er det kanskje noen som trenger den.

Min pumpe ga jeg til søsteren min. Da jeg fikk nr 2 hadde jeg sånn melkespreng at pumpa ble kjørt i all hast til meg. Idet den kom inn døra kokte vannet, så da var det bare å sette den i der. Jeg var så lettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en runde i oppvaskmaskinen er den like god som ny.

Ikke rart at vi drukner i boss her til lands når alle skal ha nytt.

Hvorfor er det mer ekkelt med en brukt brystpumpe enn å drikke kaffe fra en kopp?

Legg den i det minste ut på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en runde i oppvaskmaskinen er den like god som ny.

Ikke rart at vi drukner i boss her til lands når alle skal ha nytt.

Hvorfor er det mer ekkelt med en brukt brystpumpe enn å drikke kaffe fra en kopp?

Legg den i det minste ut på Finn.

''Ikke rart at vi drukner i boss her til lands når alle skal ha nytt. ''

Du sier noe!

''Hvorfor er det mer ekkelt med en brukt brystpumpe enn å drikke kaffe fra en kopp?''

Og koppen du drikker fra på kafe er ikke kokt engang! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg solgte min, jeg, i garasjesalg nesten 5 år etter at den sist ble brukt.

Det er slettes ikke farlig å ta over ei brystpumpe. Alle delene blir jo gullende rene av koking, det er nok andre ting vi kunne vært mer skeptisk til her i samfunnet.

Legg den ut på finn.no, eller heng opp en lapp på helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Altså, ser at mange ikke ville tatt over brukt brystpumpe. Men - hva slags bruk er det egentlig som kan være så uhygienisk at det er ekkelt å ta over? Når man vasker og koker delene selv, mener jeg?

Har jeg bare såååå dårlig fantasi, eller er vi for "fisefine"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...