Gjest Elextra Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne gjenbruke en brystpumpe. Alle løse deler som er i kontakt med kroppen kan jo kokes. Det får da være grenser for bruk og kast-mentalitet!? 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne gjenbruke en brystpumpe. Alle løse deler som er i kontakt med kroppen kan jo kokes. Det får da være grenser for bruk og kast-mentalitet!? Enig! 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Altså, ser at mange ikke ville tatt over brukt brystpumpe. Men - hva slags bruk er det egentlig som kan være så uhygienisk at det er ekkelt å ta over? Når man vasker og koker delene selv, mener jeg? Har jeg bare såååå dårlig fantasi, eller er vi for "fisefine"? Enig! 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne gjenbruke en brystpumpe. Alle løse deler som er i kontakt med kroppen kan jo kokes. Det får da være grenser for bruk og kast-mentalitet!? Enig med deg! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Enig! Eh, nå er vel du erklært "ikke-koffert-tenkende", så svaret ditt er vel ikke så mye verdt her, vel? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Eh, nå er vel du erklært "ikke-koffert-tenkende", så svaret ditt er vel ikke så mye verdt her, vel? ;-) *knis* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 *knis* (For det må jo være noe i den mer seksuelle alternativt perverse sjangeren det går, tror du ikke?) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (For det må jo være noe i den mer seksuelle alternativt perverse sjangeren det går, tror du ikke?) Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-) Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-) Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-) Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-) Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-) Rare greier.. Mens andre kroppsvæsker er rene delikatessen for noen... 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Rare greier.. Mens andre kroppsvæsker er rene delikatessen for noen... *he he* Jeg ville syntes det var rimelig sært av en mann som f eks gladelig bedriver rimming (?) på kona, men nekter å smake på hennes morsmelk fordi det er så ekkelt! ;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-) Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-) Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-) Nei, kaffekopper, bestikk, tallerkner, glass - you name it - på restauranter og kafeer er slettes ikke kokt, men det er kanskje selve melken som er problemet, da. Ja-ja... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 *he he* Jeg ville syntes det var rimelig sært av en mann som f eks gladelig bedriver rimming (?) på kona, men nekter å smake på hennes morsmelk fordi det er så ekkelt! ;-) Der lærte jeg et nytt ord Usj, ja du sier noe der. Morsmelk er langt mer naturlig å få i seg enn f eks væsker fra den nedre regionen, så at en brukt pumpe vekker vemmelse hos noen er rart. Er jo bare å vaske.. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Der lærte jeg et nytt ord Usj, ja du sier noe der. Morsmelk er langt mer naturlig å få i seg enn f eks væsker fra den nedre regionen, så at en brukt pumpe vekker vemmelse hos noen er rart. Er jo bare å vaske.. ''Der lærte jeg et nytt ord '' *S* Jeg har selv lært det på dol!! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 ''Der lærte jeg et nytt ord '' *S* Jeg har selv lært det på dol!! ;-) Og det betyr? 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Og det betyr? Du får google det og se hva du finner ut;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Du får google det og se hva du finner ut;-) Det hørtes skummelt (og uanstendig) ut, husk eg bruker jobb pc`en...:-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det hørtes skummelt (og uanstendig) ut, husk eg bruker jobb pc`en...:-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=2915718 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Du får google det og se hva du finner ut;-) SierDuDet er jo ikke lenger her for å drive seksualopplysning... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 SierDuDet er jo ikke lenger her for å drive seksualopplysning... ;-) Ikke sant?!! :-) det var _akkurat_ han jeg tenkte på*S* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=2915718 Æsj! Da ville eg nok foretrukket meieriprodukter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.