Gå til innhold

Gammel brystpumpe - hive?

Gjest Ryddemamma

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne gjenbruke en brystpumpe.

Alle løse deler som er i kontakt med kroppen kan jo kokes.

Det får da være grenser for bruk og kast-mentalitet!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• AneM1365380603

4

• Mrs. Wallace

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ser at mange ikke ville tatt over brukt brystpumpe. Men - hva slags bruk er det egentlig som kan være så uhygienisk at det er ekkelt å ta over? Når man vasker og koker delene selv, mener jeg?

Har jeg bare såååå dårlig fantasi, eller er vi for "fisefine"?

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrisulven

Enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Enig!

Eh, nå er vel du erklært "ikke-koffert-tenkende", så svaret ditt er vel ikke så mye verdt her, vel?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nå er vel du erklært "ikke-koffert-tenkende", så svaret ditt er vel ikke så mye verdt her, vel?

;-)

*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(For det må jo være noe i den mer seksuelle alternativt perverse sjangeren det går, tror du ikke?)

Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-)

Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-)

Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-)

Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-)

Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-)

Rare greier.. Mens andre kroppsvæsker er rene delikatessen for noen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier.. Mens andre kroppsvæsker er rene delikatessen for noen... ;)

*he he*

Jeg ville syntes det var rimelig sært av en mann som f eks gladelig bedriver rimming (?) på kona, men nekter å smake på hennes morsmelk fordi det er så ekkelt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Nei, kaffekopper, bestikk, tallerkner, glass - you name it - på restauranter og kafeer er slettes ikke kokt, men det er kanskje selve melken som er problemet, da.

Ja-ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

*he he*

Jeg ville syntes det var rimelig sært av en mann som f eks gladelig bedriver rimming (?) på kona, men nekter å smake på hennes morsmelk fordi det er så ekkelt! ;-)

Der lærte jeg et nytt ord ;) Usj, ja du sier noe der. Morsmelk er langt mer naturlig å få i seg enn f eks væsker fra den nedre regionen, så at en brukt pumpe vekker vemmelse hos noen er rart. Er jo bare å vaske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der lærte jeg et nytt ord ;) Usj, ja du sier noe der. Morsmelk er langt mer naturlig å få i seg enn f eks væsker fra den nedre regionen, så at en brukt pumpe vekker vemmelse hos noen er rart. Er jo bare å vaske..

''Der lærte jeg et nytt ord ;) ''

*S* Jeg har selv lært det på dol!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får google det og se hva du finner ut;-)

Det hørtes skummelt (og uanstendig) ut, husk eg bruker jobb pc`en...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SierDuDet er jo ikke lenger her for å drive seksualopplysning... ;-)

Ikke sant?!! :-)

det var _akkurat_ han jeg tenkte på*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...