Gjest Elextra Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne gjenbruke en brystpumpe. Alle løse deler som er i kontakt med kroppen kan jo kokes. Det får da være grenser for bruk og kast-mentalitet!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne gjenbruke en brystpumpe. Alle løse deler som er i kontakt med kroppen kan jo kokes. Det får da være grenser for bruk og kast-mentalitet!? Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Altså, ser at mange ikke ville tatt over brukt brystpumpe. Men - hva slags bruk er det egentlig som kan være så uhygienisk at det er ekkelt å ta over? Når man vasker og koker delene selv, mener jeg? Har jeg bare såååå dårlig fantasi, eller er vi for "fisefine"? Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne gjenbruke en brystpumpe. Alle løse deler som er i kontakt med kroppen kan jo kokes. Det får da være grenser for bruk og kast-mentalitet!? Enig med deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Enig! Eh, nå er vel du erklært "ikke-koffert-tenkende", så svaret ditt er vel ikke så mye verdt her, vel? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eh, nå er vel du erklært "ikke-koffert-tenkende", så svaret ditt er vel ikke så mye verdt her, vel? ;-) *knis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 *knis* (For det må jo være noe i den mer seksuelle alternativt perverse sjangeren det går, tror du ikke?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (For det må jo være noe i den mer seksuelle alternativt perverse sjangeren det går, tror du ikke?) Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-) Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-) Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-) Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-) Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-) Rare greier.. Mens andre kroppsvæsker er rene delikatessen for noen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Rare greier.. Mens andre kroppsvæsker er rene delikatessen for noen... *he he* Jeg ville syntes det var rimelig sært av en mann som f eks gladelig bedriver rimming (?) på kona, men nekter å smake på hennes morsmelk fordi det er så ekkelt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tja, men vet jo aldri. ;-) Det har da vært ymse innlegg her inne om at morsmelk nesten er det verste man kan få i seg, og at det er skikkelig ekkelt at noen slikker i seg én dråpe med egen morsmelk fra håndbaken etter å ha testet ut hvor varm den er;-) Så når egen morsmelk vekker slike skrekkstanker, er det kanskje ikke så rart at annen dames morsmelk blir så ekstremt ufyselig at selv ikke koking kan fjerne de ekle tankene...;-) Som sagt nedenfor: man drikker jo av kopper på kafeéer o.l., og de er jo neppe kokt etter at forrige bruker drakk av den;-) Nei, kaffekopper, bestikk, tallerkner, glass - you name it - på restauranter og kafeer er slettes ikke kokt, men det er kanskje selve melken som er problemet, da. Ja-ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 *he he* Jeg ville syntes det var rimelig sært av en mann som f eks gladelig bedriver rimming (?) på kona, men nekter å smake på hennes morsmelk fordi det er så ekkelt! ;-) Der lærte jeg et nytt ord Usj, ja du sier noe der. Morsmelk er langt mer naturlig å få i seg enn f eks væsker fra den nedre regionen, så at en brukt pumpe vekker vemmelse hos noen er rart. Er jo bare å vaske.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Der lærte jeg et nytt ord Usj, ja du sier noe der. Morsmelk er langt mer naturlig å få i seg enn f eks væsker fra den nedre regionen, så at en brukt pumpe vekker vemmelse hos noen er rart. Er jo bare å vaske.. ''Der lærte jeg et nytt ord '' *S* Jeg har selv lært det på dol!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ''Der lærte jeg et nytt ord '' *S* Jeg har selv lært det på dol!! ;-) Og det betyr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Og det betyr? Du får google det og se hva du finner ut;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du får google det og se hva du finner ut;-) Det hørtes skummelt (og uanstendig) ut, husk eg bruker jobb pc`en...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det hørtes skummelt (og uanstendig) ut, husk eg bruker jobb pc`en...:-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=2915718 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du får google det og se hva du finner ut;-) SierDuDet er jo ikke lenger her for å drive seksualopplysning... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 SierDuDet er jo ikke lenger her for å drive seksualopplysning... ;-) Ikke sant?!! :-) det var _akkurat_ han jeg tenkte på*S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=2915718 Æsj! Da ville eg nok foretrukket meieriprodukter... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.