Gå til innhold

FU: Joggesko og sandaler

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Et par cherrox og et par Goretex. Da var vinteren dekket.

Sommer: et par joggesko. Blir de utslitt i løpet av sesongen så må nye kjøpes. Et par sandaler og et par stoffsko. Muligens pensko, men ikke hvert år.Og selvfølgelig gummistøvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinter: Cherrox, goretex, selskapssko og tøfler/crocs.

Sommer: Joggesko, sandaler. Men det blir jo alltid mer da. Kanskje et par par med sandaler og så noen lette gummisko i tillegg,

Også gummistøvler da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte skoringen-tilbudet i går, joggesko og sandaler til 350 kr. Regner med å kjøpe et par joggesko til, men håper å vente en stund til, for det er vel relativt sannsynlig at foten hennes vokser i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Snuppen på 4, 5 år har to par joggesko til lek.

Så skal jeg kjøpe noen finere til 17 mai, som han kan bruke når vi skal ut. Prisen, kommer ann på hvor fine skoene er det.

Han har crocs og badesko, så må ha noen litt finere sandaler også. Prisen avhenger av hvilken type sandal vi velger.

Lille snuppa har joggesko til hverdags lek, og noen penere lacoste sko (skrev jeg det riktig...?) som hun skal ha til 17 mai, foreløpig..Må jo se det ann på resten av anntrekket...

Hennes joggesko kostet 200 og 500 kr.

Så lenge skoene passer bra på foten, står til resten av klærene og ser fine ut, betaler jeg heller litt mer. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pleier å ha ett par sandaler og ett par joggesko om sommeren. I tillegg har vi ofte hatt ett par vanntette joggesko til bruk høst/vår og på våte dager. Begge har også to par støvler, et par som står fast på skole/sfo og ett par hjemme. De har crocs som innesko på skolen og hvert sitt par med fjellstøvler.

Om vinteren har vi de siste årene bare hatt et par gore-tex støvler til dem, men i år kunne vi nok med hell også hatt et par cherrox. Yngstemann har et par avlagte fra storebror som han kan bytte på med når hans har blitt våte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at vår erfaring er at dyre joggesko holder bedre enn billige. De gangene vi har kjøpt middels/billige sko, har de vært totalt utslitte mot slutten av sesongen, mens dyre sko har holdt fint og også kunnet være reservesko for nestemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3. klassingen her har 3 par joggesko nå. Ett par er på vei til å bli for små. Ho har også 2 par sandaler. Ett ligger på SFO.

Jeg kjøper nesten alltid på tilbud, så noen ganger har jeg ikke full oversikt, og så blir det et par mer enn ho trenger.... Jeg kjøper oftest kvalitetssko. (I min øyne er kjente merker bedre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...