Lotte :o) Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ebay? Eller er det mye fake? Er det rimeligst på taylor-et-eller-annet? Jeg hater virkelig utseendet på crocs, men hva hjelper det, når jentungen stakk av med venninnas rosa utgaver av arten i fjor sommer... Må sikkert anskaffe plastikken, vi også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsemor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 www.taylorshoes.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsemor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 glemte å skrive at bedre sko har vi aldri hatt her i huset ifjor sommer var vi på storbyferie, jeg sliter masse med ryggen, vi tråkka rundt på asfalten dagen lang, og *bank i bordet* ryggen var like fin hele sommeren, nå i vinter har jeg brukt de inne som tøfler, har stoler i microstoff, og gjett om jeg har vært elektrisk !!, spesielt når jeg har flyttet på laptoppen vår , gnistføyka har stått rundt meg, så jeg lærte meg at den ene foten måtte ut av skoen å "kobles" mot gulvet før jeg tok i laptoppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 glemte å skrive at bedre sko har vi aldri hatt her i huset ifjor sommer var vi på storbyferie, jeg sliter masse med ryggen, vi tråkka rundt på asfalten dagen lang, og *bank i bordet* ryggen var like fin hele sommeren, nå i vinter har jeg brukt de inne som tøfler, har stoler i microstoff, og gjett om jeg har vært elektrisk !!, spesielt når jeg har flyttet på laptoppen vår , gnistføyka har stått rundt meg, så jeg lærte meg at den ene foten måtte ut av skoen å "kobles" mot gulvet før jeg tok i laptoppen. Hvordan er de i størrelsen, da? Jentungen har str 24 i Eccosandaler denne sesongen. Pr nuh, har hun sikkert 1-1½ cm å gå på i disse (akkurat slik det sies å skulle være). Må crocs være i 24, eller en str opp, eller ned? Jeg bruker str 38, hva kjøper jeg evt til meg da? Er de virkelig sååå gode, da? De ser jo helt på trynet stygge ut... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsemor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207339610' post='3842973] Hvordan er de i størrelsen, da? Jentungen har str 24 i Eccosandaler denne sesongen. Pr nuh, har hun sikkert 1-1½ cm å gå på i disse (akkurat slik det sies å skulle være). Må crocs være i 24, eller en str opp, eller ned? Jeg bruker str 38, hva kjøper jeg evt til meg da? Er de virkelig sååå gode, da? De ser jo helt på trynet stygge ut... ;o) Når du klikker deg inn på sidene, så er det str. guide, hvor de har skrevet opp hvor mange cm de forskjellige størrelsene er på lengden, kjempekjekt Jeg bruker str. 38 / 39 i sko, og har det i crocsene også, mine er ganske brede, på nettet ser jeg at de har smalere typer også, en idè til neste gang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 http://www.taylorshoes.com - og bestill ett og ett par, så kommer du under tollgrensa på 200 NOK. Da blir det billigst. Jeg synes heller ikke de er fine - men mitt kranglete bekken elsker dem. Så jeg har ett par på jobben og ett hjemme, og går knapt med annet når været tillater det. Lillevill på knapt to bruker 22/23, og fikk 6/7 i crocs cayman i går. De er nesten litt vel romslige, men de hun har i 4/5 er i knappeste laget. Så jeg tror en med 24 i sandaler passer fint inn i 6/7. Du kan evt kjøpe crockling, de sitter visst bedre på små føtter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei Jeg fikk meg slike ifjor jeg og, og tror jeg har brukt de hver dag siden, hele dagen! Første jeg tar på meg om morningen og siste som går av før leggetid:o) Jeg er helt avhengig! Men jeg er enig med deg om at de ikke er så fine:o) Et tips til datteren din, kjøp modellen som heter Mary Jane, de har en slik ballerina-fasong og er myyye nettere og søtere en de vanlige klumpete! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 http://www.taylorshoes.com - og bestill ett og ett par, så kommer du under tollgrensa på 200 NOK. Da blir det billigst. Jeg synes heller ikke de er fine - men mitt kranglete bekken elsker dem. Så jeg har ett par på jobben og ett hjemme, og går knapt med annet når været tillater det. Lillevill på knapt to bruker 22/23, og fikk 6/7 i crocs cayman i går. De er nesten litt vel romslige, men de hun har i 4/5 er i knappeste laget. Så jeg tror en med 24 i sandaler passer fint inn i 6/7. Du kan evt kjøpe crockling, de sitter visst bedre på små føtter. Datteren min på snart 2 1/2 bruker også 22/23 i sko, og jeg er skikkelig usikker på størrelsen jeg skal bestille til henne... Er 6/7 sånn at hun ikke kommer til å vokse inn i dem i løpet av sommeren tror du? Har lyst til å bestille sandalene på Taylorshoes (husker ikke hva de heter i farta, men de som ser ut som vanlige sandaler) - men kommer ikke så langt fordi jeg er så usikker på størrelsen... Vanlige crocs ønsker hun seg også... Mamma'n har nemlig... Hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 http://www.taylorshoes.com - og bestill ett og ett par, så kommer du under tollgrensa på 200 NOK. Da blir det billigst. Jeg synes heller ikke de er fine - men mitt kranglete bekken elsker dem. Så jeg har ett par på jobben og ett hjemme, og går knapt med annet når været tillater det. Lillevill på knapt to bruker 22/23, og fikk 6/7 i crocs cayman i går. De er nesten litt vel romslige, men de hun har i 4/5 er i knappeste laget. Så jeg tror en med 24 i sandaler passer fint inn i 6/7. Du kan evt kjøpe crockling, de sitter visst bedre på små føtter. Hvilken modell liker du best til deg som er voksen, og hvilken modell til småjenter? Tenkte på Mary Jane til snuppa, men hvilken farge? Kom med forslag til liten og stor! Takk for hjelpen så langt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Datteren min på snart 2 1/2 bruker også 22/23 i sko, og jeg er skikkelig usikker på størrelsen jeg skal bestille til henne... Er 6/7 sånn at hun ikke kommer til å vokse inn i dem i løpet av sommeren tror du? Har lyst til å bestille sandalene på Taylorshoes (husker ikke hva de heter i farta, men de som ser ut som vanlige sandaler) - men kommer ikke så langt fordi jeg er så usikker på størrelsen... Vanlige crocs ønsker hun seg også... Mamma'n har nemlig... Hehe... Jeg tror Lillevill kommer til å vokse inn i sine, ihvertfall. Hun kan fint gå med de i 6/7, selv om de er romslige. Cayman er ikke kjent for å være smale og sitte godt heller. Hun er helt hekta, og crocs er cocs, mens alle andre sko og støvler er sko.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207341865' post='3843002] Hvilken modell liker du best til deg som er voksen, og hvilken modell til småjenter? Tenkte på Mary Jane til snuppa, men hvilken farge? Kom med forslag til liten og stor! Takk for hjelpen så langt! Vi har cayman alle sammen.... Har ikke prøvd noe annet. Men lavendar er fin farge :-) Med rosa blekksprut på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg tror Lillevill kommer til å vokse inn i sine, ihvertfall. Hun kan fint gå med de i 6/7, selv om de er romslige. Cayman er ikke kjent for å være smale og sitte godt heller. Hun er helt hekta, og crocs er cocs, mens alle andre sko og støvler er sko.... Hehehe, ja... Datteren min er veldig opptatt av mine også... Og hun har siklet på kopiene som selges rundt omkring, men kjipe-mamma'n har ikke villet kjøpe kopi så lenge de er såpass billige å bestille fra Taylorshoes... Har en følelse av at snuppa her ikke er den som vokser kjappest i føttene - fant fram joggeskoene fra i fjor nettop i str 22, og jeg tror de holder nå på starten av sesongen ihvertfall... Men det er jo veldig dumt om crocsene blir for små i juni også... Har du prøvd måletabellen som konverterer størrelsene til norske osv der? Stemmer den i så fall? Jeg spør vel egentlig om du gidder å måle Cayman'en i str 6-7 og fortelle meg hvor mange cm sålen er... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest billig i alle fall... Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hvis ikke merket er av betydning,prøv sparkjøp,de har tilogmed tilbud på noen som ligner VELDIG. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hehehe, ja... Datteren min er veldig opptatt av mine også... Og hun har siklet på kopiene som selges rundt omkring, men kjipe-mamma'n har ikke villet kjøpe kopi så lenge de er såpass billige å bestille fra Taylorshoes... Har en følelse av at snuppa her ikke er den som vokser kjappest i føttene - fant fram joggeskoene fra i fjor nettop i str 22, og jeg tror de holder nå på starten av sesongen ihvertfall... Men det er jo veldig dumt om crocsene blir for små i juni også... Har du prøvd måletabellen som konverterer størrelsene til norske osv der? Stemmer den i så fall? Jeg spør vel egentlig om du gidder å måle Cayman'en i str 6-7 og fortelle meg hvor mange cm sålen er... Jeg synes vel egentlig størrelsestabellen til taylorshoes stemmer bra . jeg er 41 og W10 er helt ypperlig. Tok bare sjansen da jeg bestilte, men har prøvd W9 i butikk her hjemme etterpå, og de er knappe. Cayman i 6/7 er 15.2 cm, målt innvendig fra tåa til der kanten ved hælen begynner. 4/5 er 14 cm. Innersålen på skinnskoene til Lillevill i 23 måler 15.1 cm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg synes vel egentlig størrelsestabellen til taylorshoes stemmer bra . jeg er 41 og W10 er helt ypperlig. Tok bare sjansen da jeg bestilte, men har prøvd W9 i butikk her hjemme etterpå, og de er knappe. Cayman i 6/7 er 15.2 cm, målt innvendig fra tåa til der kanten ved hælen begynner. 4/5 er 14 cm. Innersålen på skinnskoene til Lillevill i 23 måler 15.1 cm. Tusen takk! Du er en knupp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 hvis ikke merket er av betydning,prøv sparkjøp,de har tilogmed tilbud på noen som ligner VELDIG. Holder meg til originalen, jeg. Kopiene er stort sett rasert i løpet av 14 dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Vi har cayman alle sammen.... Har ikke prøvd noe annet. Men lavendar er fin farge :-) Med rosa blekksprut på. Ok. Har du noen erfaring med Crocs støvler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207343973' post='3843026] Ok. Har du noen erfaring med Crocs støvler? Billa har dem - supre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg tror Lillevill kommer til å vokse inn i sine, ihvertfall. Hun kan fint gå med de i 6/7, selv om de er romslige. Cayman er ikke kjent for å være smale og sitte godt heller. Hun er helt hekta, og crocs er cocs, mens alle andre sko og støvler er sko.... Bestilte til eldstemann nå, de med Spider-Man på. Kjekke å ha på SFO og skolen! Femåringen vil ikke ha, han synes de er "gør-stygge" (han blir kjekk i tenårene, tenker jeg - han har allerede i et par år vært meeget bestemt på hva han _ikke_ ønsker å ikle seg. Like greit å opprette kleskonto først som sist..). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.