Hushjelpen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Datteren i huset ønsker seg slike, mange av veninnene som har... Men de er dyre! De vi så i butikken i går kostet 700,- og det har jeg ikke råd til. Noen som vet hvor man kan få slike litt billigere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ebay? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Prøv å kontakte denne butikkjeden: http://skalleberg.no/ De har hatt slike sko til rundt 300 kroner, tror jeg, usikker på om de fremdeles har dem. Kjeden er lokal i Agder-fylkene, men er allikevel med når VG kårer billigste leketøysforhandler, og vinner hver gang. De er sikkert villig til å sende om du ikke bor slik til at du kan kjøre til en butikk selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Prøv å kontakte denne butikkjeden: http://skalleberg.no/ De har hatt slike sko til rundt 300 kroner, tror jeg, usikker på om de fremdeles har dem. Kjeden er lokal i Agder-fylkene, men er allikevel med når VG kårer billigste leketøysforhandler, og vinner hver gang. De er sikkert villig til å sende om du ikke bor slik til at du kan kjøre til en butikk selv. Jeg forbinder skalleberg med sommerferie på Sørlandet. De har vært i mange år, har de ikke? *lurer på om det kommer til å bli sommer i år også* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg forbinder skalleberg med sommerferie på Sørlandet. De har vært i mange år, har de ikke? *lurer på om det kommer til å bli sommer i år også* Jo, det er en tradisjonsrik forretning, i Grimstad har de gaveforretning og parfymeri/veskebutikk i tillegg til leketøy, og da de en gang startet var det vel ikke som leketøysforhandler. Hjemmesiden sier de startet for litt over 50 år siden. For oss (som jo er på sørlandet også utenom sommerferien ) er Skalleberg synonymt med fredagsettermiddag; ungene har på eget initiativ byttet ut lørdagsgodterier med småfigurer som Pokemon etc., og det er på disse butikkene vi finner det beste utvalget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jo, det er en tradisjonsrik forretning, i Grimstad har de gaveforretning og parfymeri/veskebutikk i tillegg til leketøy, og da de en gang startet var det vel ikke som leketøysforhandler. Hjemmesiden sier de startet for litt over 50 år siden. For oss (som jo er på sørlandet også utenom sommerferien ) er Skalleberg synonymt med fredagsettermiddag; ungene har på eget initiativ byttet ut lørdagsgodterier med småfigurer som Pokemon etc., og det er på disse butikkene vi finner det beste utvalget. Jeg tilbragte alle barndommens somre i Grimstad, og antar at jeg var med å holdt den butikken gående opp gjennom årene...*s* Faren min var fra Grimstad, og han anså det som viktig å støtte forrestningsstanden der nede. Dette i kombinasjon med feriestemningen gjorde at ingen andre tidspunkter på året var mer egnet til å se på pappa med bedende øyne...*s* Broren min har overtatt hytta nå, så nå går det lang tid mellom hver gang jeg er der. Men ungene hans har et like idylliserende forhold til Sørlandet som jeg hadde:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvor fant du dem i det hele tatt? Sønnen her har også pratet om slike sko, men jeg har ikke sett noen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvor fant du dem i det hele tatt? Sønnen her har også pratet om slike sko, men jeg har ikke sett noen?? Lekebutikker. Jeg kjøpte på Edwis på Oslo city, men det var i fjor sommer. Har også sett dem på Brio på Ski storsenter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lekebutikker. Jeg kjøpte på Edwis på Oslo city, men det var i fjor sommer. Har også sett dem på Brio på Ski storsenter. Men jeg må ha større, kjekkassen her i huset har arvet labbene til morra si, så han er oppe i 41 i sko til vanlig.... Noen som har flere idéer..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Extra Leker = 199,- Se på www.extraleker.no Ut på høyre side ser du forsiden på et reklameblad for kjeden. Klikk på dette, så ser du rullejoggeskoene på forsiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Men jeg må ha større, kjekkassen her i huset har arvet labbene til morra si, så han er oppe i 41 i sko til vanlig.... Noen som har flere idéer..? Øhh.. nei. 41, ja. Hvor gammel er han? Det er 4 nummer større enn meg, og jeg trodde vi hadde sånn ca jevngamle unger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Øhh.. nei. 41, ja. Hvor gammel er han? Det er 4 nummer større enn meg, og jeg trodde vi hadde sånn ca jevngamle unger. Han er ti år :-) Jeg har en i størr 34 også da. Men han største er stor og kjekk - dessverre også i labbene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 http://www.rullesko.no/ Syns de så enda kulere ut også jeg :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Han er ti år :-) Jeg har en i størr 34 også da. Men han største er stor og kjekk - dessverre også i labbene. Ok, da er han ett år eller to eldre enn min som akkurat har fyllt 9. Men han er nok stor, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg fikk også prissjokk: 699,- for et par på Brio. De ser kule ut, da. Har dessverre ikke funnet dem billigere....9 åringen ønsker seg slike, men det blir nok sparksykkel i stedet. Med lys 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.