Minaline Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har sånn liten krakk til badet fra ikea, men den er for lav. hvor får man tak i en høyere krakk? Helst ikke ikea, for langt å kjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Vi kjøpte vår på Baby Shop. Alle babyutstyrsbutikker har sikkert sånne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jysk har hatt noen i hvit plast med trappetrinn. Vet ikke om de fortsatt har dem. Europris kan kanskje også ha. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Coop Obs Hypermarked har, likeså Obs Bygg. Antar at de fleste byggvarehus har plastkrakker, om de selger baderomsutstyr. Europris kan ha, Jysk har, Skeidar har også hatt, barneutstyrsbutikker også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg fikk en gang en hvit plastkrakk til å ha på kjøkkenet, med to trinn, fra Jysk. Den er nå utnevnt til tannpussekrakk. (hvordan jeg nå skal nå opp til den øverste hylla på kjøkkenet er det visst ingen som tenker over - det er ikke lett å være under 160) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tror kanskje jeg kjøpte en liten krakk på Jernia?? *lenge siden* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.