Sofies mamma Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har prøvd å få tak i reimatec vårdress pent brukt en stund, men nå gir jeg opp. Må ut i morgen å kjøpe... lei av biligdresser som suger til seg vann. Nå blir det hellytech eller reimatec. Er de like bra, like lette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Reimatec er mykere og lettere, det er i hvertfall min erfaring. Dressene er "uslåelige" til de minste barna. Men er barna mer enn ca. fire år slites dressen vel fort, og jeg tror HH har mer forsterkninger på dressene sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ReimaTec+ er i mye mer slitesterk enn vanlig ReimaTec, som blir raskt slitt på knær. Jeg er ikke så imponert over HellyTech (over tid). Greit nok som overtrekksbukse til barn 5-10 år, men ikke som dress i barnehage, til å leke og plaske i på timesvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg ville ikke ha kastet bort penger på vårdress fra Reima. Regntøy, gjerne litt mykt og lett, syns jeg er best på våte dager. Bomullsbukse eller -dress på tørre dager. Men jeg er heller ikke en typisk Reima-fan. Hadde Reima-Tec til den eldste, vinteren da hun var 1,5 år. Grei vinterdress, men ville ikke kjøpt den i april, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vi har aldri brukt "vårdresser". Satser på vinterdresser som ikke er så tykke også regulerer vi med ull under. Om våren overtar som regel regnbukene, men varierende grad av ull etc under. Den perioden er så kort at jeg ikke har prioritert penger på vårdress. KJøpte regndress fra HH i høst. Den er lett, myk og har holdt seg bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde ikke spandert dette på et barn over 4 år; vårdress er helt greit i barnehagen, men på skolen - Gud Forby! :-) Personlig sverger jeg til Reimatec, mest fordi jeg har erfaring med dem - veldig, veldig god - og fordi jeg ikke har brukt Hellytec. Vi kjøpte i 2002 en vårdress i str. 98, dengang altfor stor til vesla på ett år. Den ble brukt sammenhengende i 5 vårer og 5 høster av oss, før den ble arvet vekk. De som fikk den har den i bruk enda, men nå har rumpe og knær fått bøter... He-he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hvilken str skulle du ha? Har en liggende som er minimalt slitt, mørk blå/beige - ikke barnehagebrukt, mener den er 98 eller 104... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 hvilken str skulle du ha? Har en liggende som er minimalt slitt, mørk blå/beige - ikke barnehagebrukt, mener den er 98 eller 104... 110, fikk tak i en nå. Ellers takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hvilken str skulle du ha? Har en liggende som er minimalt slitt, mørk blå/beige - ikke barnehagebrukt, mener den er 98 eller 104... Hva skal du ha for denne? Har du en anonym mailadresse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har bare testet Hellytech, og er veldig fornøyd. Snuppa har både tynn todelt dress, og helt vinterdress. Vi voksne i familien bruker også jakker fra Helly Hansen. 100% vanntette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207551135' post='3844635] Hva skal du ha for denne? Har du en anonym mailadresse? [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.