Gå til innhold

Vanlig med blødninger etter mandeloperasjon?

Gjest alltid noe å lure på

Anbefalte innlegg

Gjest alltid noe å lure på

Hei!

Barnet mitt fjernet mandler og polypper på fredag. Alt later til å ha gått bra og ikke klager hun over smerter heller. Får smertesstillende jevnlig de første dagene.

Legen opplyste om at det er en liten blødningsfare i dagene etterpå og denne faren var visstnok på 2 prosent.

Noen av dere som har vært så uheldig å oppleve det? Er det veldig farlig? Operasjonen er endelig ute av verden og med èn gang får jeg noe nytt å bekymre meg om... Det er ikke greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verken Snuppa som nettopp hadde fylt 2 år da hun tok mandlene, eller jeg som tok dem i voksen alder opplvede noen kompilkasjoner etterpå. Eller - dvs. Snuppa hostet opp litt blod på vei hjem, men det kom ikke noe mer enn det, sannsynligvis bare en sårskorpe som løsnet vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...