Gjest alltid noe å lure på Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei! Barnet mitt fjernet mandler og polypper på fredag. Alt later til å ha gått bra og ikke klager hun over smerter heller. Får smertesstillende jevnlig de første dagene. Legen opplyste om at det er en liten blødningsfare i dagene etterpå og denne faren var visstnok på 2 prosent. Noen av dere som har vært så uheldig å oppleve det? Er det veldig farlig? Operasjonen er endelig ute av verden og med èn gang får jeg noe nytt å bekymre meg om... Det er ikke greit:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Verken Snuppa som nettopp hadde fylt 2 år da hun tok mandlene, eller jeg som tok dem i voksen alder opplvede noen kompilkasjoner etterpå. Eller - dvs. Snuppa hostet opp litt blod på vei hjem, men det kom ikke noe mer enn det, sannsynligvis bare en sårskorpe som løsnet vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.