Gjest du har jo selv barnehage-erfaring? Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 _Du spør om du kan ringe for å komme på besøk til barnehagen. Dette vet du helt sikkert svaret på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 _Du spør om du kan ringe for å komme på besøk til barnehagen. Dette vet du helt sikkert svaret på. Om du leser tråden, så vil du se jeg sier at jeg ikke kan huske at noen andre har gjort det der jeg har jobbet. Jeg kan derfor ikke vite om det er vanlig eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Behold førstevalget - så kan dere vurdere å bytte dersom dere får muligheten. Det er ganske vanlig Og, bare å ringe, det kryr av folk som vil besøke oss for tiden også, og det er stort sett kjempehyggelig Ok, da skal jeg ringe de så snart Squishy er tilbake fra besøk hos pappaen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Å, så godt å høre! Grattis! Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 ''Kan jeg ringe til barnehagen i dag og spørre om å få komme på besøk, før vi svarer definitivt ja til plassen? '' Ja, det bør selvfølgelig barnehagen bare ta positivt. mvh Får håpe det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Selv synes jeg at det å forhøre seg hos andre brukere av barnehagen har vel så mye å si som et personlig besøk, men om om man har tid og anledning er det selvfølgelig fint med et besøk også. Jada, en kombinasjon er selvsagt best. Nå snakket Glimtipper kun om besøk, så jeg svarte på dette, utelukker ikke dermed fordelen av å snakke med andre foreldre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Får håpe det Lykke til! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ok, da skal jeg ringe de så snart Squishy er tilbake fra besøk hos pappaen Oi, hvordan har det gått? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Selv om vi var veldig fornøyde med første barnehagen til jenta mi, har jeg ikke angret et sekund på at vi byttet da vi fikk plass nærmere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.