Gjest solstice Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er det noen som har fått tilbud om plass i Bergen ennå? De skulle sende ut tilbudene på fredag, og når vi ikke har hørt noe ennå frykter jeg at vi ikke har fått plass... avslagene sendes av en eller annen grunn en uke etter tilbudene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi fikk positivt svar i postkassen lørdag. Så det ser visst mørkt ut for deg dessverre.....( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurvelita Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 jeg har ikke fått tilbud men har god sjanse i suppleringsopptaket. Jeg snakket med barnehagen jeg har som første prioritet og hun sa at de som får tilbud i første omgang skal ha fått det seinest lørdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurvelita Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vi fikk positivt svar i postkassen lørdag. Så det ser visst mørkt ut for deg dessverre.....( Du som har fått tilbud; når er svarfristen? Lurer på hvor lang den opptaksprossen er. Jeg venter på at suppleringen skal begynne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du som har fått tilbud; når er svarfristen? Lurer på hvor lang den opptaksprossen er. Jeg venter på at suppleringen skal begynne. Svarfrist 12. april. Lykke til med suppleringsopptak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurvelita Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Svarfrist 12. april. Lykke til med suppleringsopptak! Takk. Venter utålmodig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.